کد خبر: ۴۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حضور تکفیری‌ها در اردبیل

اخيراً افرادي با لباس‌ها و سرو وضعي شبيه تكفيري‌ها در حاشيه شهرها به ويژه در مركز استان اقدام به سر دادن شعارهاي خاص و دعوت از مردم براي پيوستن به آنها مي‌كنند كه موجب ايجاد رعب و وحشت در اهالي شده‌اند.
روزنامه جمهوري اسلامي از اردبيل گزارش داد:

اخيراً افرادي با لباس‌ها و سرو وضعي شبيه تكفيري‌ها در حاشيه شهرها به ويژه در مركز استان اقدام به سر دادن شعارهاي خاص و دعوت از مردم براي پيوستن به آنها مي‌كنند كه موجب ايجاد رعب و وحشت در اهالي شده‌اند. در آخرين بار فردي با هيكل درشت، سر تراشيده، ريش بلند و لباس عربي در خيابان علي سرباز اردبيل، با پياده شدن از يك جيپ خارجي درحالي كه با يك دست شمشير و دست ديگر خود تبر مي‌چرخاند و با كلمات عربي و لهجه تركي فرياد مي‌زد براي برقراري عدالت ياري مي‌جويم، مشاهده شد.

در استان اردبيل اقوام مختلف ترك و كرد وشيعه و سني درشهرها و مناطق عشايري و روستاها پراكنده ساكن هستند. اين استان داراي حدود400 كيلومتر مرز مشترك با كشور آذربايجان است كه با توجه به حضور گسترده عوامل رژيم صهيونيستي در جمهوري آذربايجان اين منطقه از حساسيت زيادي برخوردار است.

ضمناً سالانه صدها هزار نفر از اين كشور بدون ويزا و كنترل لازم وارد استان اردبيل مي‌شوند و اين وضعيت موجب مخاطراتي مي‌شود كه مواظبت‌ها و مراقبت‌هاي ويژه‌اي را طلب مي‌كند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
17
خدا این گروه وحشی را لعنت کند و مسئولین باید بیشتر در حفظ مرز ها و کنتر امنیت کوشش کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
15
سربازان اسلام باید سر این مار هارابه سنگ بکوبند پس نیروهای انتظامی کجا تشریف داشتند که این آقا با قمه از ماشین پایین امده و رجزخوانی کرده است اگر با این مسئله با بی تفاوتی برخورد شود دیگر نمی توان آن را جمع کرد ، باید لانه این زنبورها را اتش زد.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
7
ما که اردبیل هستیم همچین چیزی نشینیدیم الکی جورا امنیتی نکنید اردبیل کرد کجا بود وبیشتر از یک روستا سنی نداریم یا حق......