کد خبر: ۴۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۲

حمله بازیکن انگلیسی به هافبک اسرائیلی در توئیتر

جوئی بارتون و یوسی بنایون شب گذشته بر سر جنگ غزه، در توئیتر با هم به جنگ و جدل پرداختند.

به گزارش آی اسپورت، بارتون که به نقل صحبت‌هایی از اسمیت و نیچه در توئیتر مشهور است، درباره ی جنگ و 800 کشته ای که در فلسطین به جا مانده توئیت زیر را منتشر کرد.

"حمله امروز به مدرسه ای در بیت هانون اسفناک بود. کشتن بچه های غزه را متوقف کنید.  اگر کشور دیگری به جز اسرائیل یا غرب بود، به سرعت مداخله می‌شد. نمی‌تواند دیگر ادامه داشته باشد.کودکان بی گناه کشته می‌شوند. باید متوقف شود. خدا چگونه می‌تواند این چیزها را تماشا کند؟ یا آیا همه ی اینها تحت نظر اوست؟

صحبت‌های بارتون به مذاق بنایون که 96 بازی ملی برای اسرائیل دارد خوش نیامد. او که در حال حاضر در ماکابی هایفا بازی می‌کند، چند روز پیش در دیدار دوستانه مقابل لیل مورد تهاجم تماشاگران طرفدار اسرائیل قرار گرفت.

یوسی بنایون نوشت: " دوست من ، خیلی چیزها عوض نخواهد شد، مثل حماقت تو در زندگی ! خجالت آور است."

بارتون نیز ساکت ننشست و پاسخ هم بازی سابق خود در QPR را داد: " اوالا، تو نمی‌توانی کسی را با آن گرامر افتضاح احمق خطاب کنی (جمله بندی بنایون اشکال اساسی داشت !) دوما، شما نه می‌توانید نه باید کودکان بی گناه را بکشید. سوما شما نمی‌توانید مردمی را از سرزمینشان به خاطر کتاب‌های تخیلی هزاران سال پیشتان خارج کنید. در پایان امیدوارم تو و خانواده ات از این معرکه جان سالم به در ببرید
آیا خدا می‌خواهند جلوی شیطان را بگیرد و نمی‌تواند؟ یا اینکه او می‌تواند و نمی‌خواهد !"