کد خبر: ۴۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۵

حسینیان:دلواپسیها بعد از صحبت رهبری کمتر شد

عضو جبهه پایداری با بیان این که دلواپسی هایمان بعد از صحبت های رهبری کم تر شده است، گفت: این تهمت است که می گویند جبهه پایداری نمی خواهد کار توافق هسته ای به نام دولتی به جز دولت احمدی نژاد ثبت شود چرا که برای ما هیچ فرقی نمی کند که دولت روحانی یا دولت احمدی نژاد و یا هر دولتی دیگری بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند .

روح الله حسینیان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضورمحمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش اخیر وزیر امور خارجه در قیاس با گزارش های قبلی بهتر بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب دراین خصوص که آیا گزارش ظریف دلواپسی ها را کم تر کرد یا خیر، تصریح کرد: دلواپسی های ما بعد از صحبت های حضرت آقا کم شده اما هنوز نگرانی هایی در خصوص نتیجه مذاکرات داریم به همین خاطر پیگیری می کنیم و حسیاست نشان می دهیم و کمک می کنیم تا مذاکرات مثبتی برای ملت ایران به ارمغان بیاوریم.

حسینیان در پاسخ به این سوال که آیا دغدغه ها و دلواپسی های جبهه پایداری در خصوص مذاکرات هسته ای به این دلیل نیست که نمی خواهند موضوع توافق هسته ای به نام دولتی به جز دولت احمدی نژاد تمام شود، گفت:در این مساله شکی نیست که جبهه پایداری عاشق انقلاب و فدایی اسلام است و این ها تهمت های ناروا است.

عضو جبهه پایداری با رد  این ادعا تاکید کرد: دلمان نمی خواهد برای مردم و اسلام و انقلاب مشکلی ایجاد شود و برای ما هیچ فرقی نمی کند که دولت روحانی یا دولت احمدی نژاد ویا هر دولتی دیگری بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند.