کد خبر: ۴۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۲

شلیک پلیس پایان راه سارقان «دیلم انداز»

رییس کلانتری 137 نصر از دستگیری سارقان حرفه‌ای به ضرب هفت گلوله خبر داد.

سرگرد رضا صادقی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر با بیان اینکه در ساعت 5:00 روز 21 تیرماه امسال ماموران گشت کلانتری 137 نصر به یک دستگاه خودروی پژو 405 خاکستری با دو نفر سرنشین که در حال پرسه زدن بودند، مشکوک می‌شوند، گفت: ماموران پلیس بلافاصله به متهمان، فرمان ایست دادند اما این افراد به محض مشاهده پلیس متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله از طریق مرکز پیام به تمامی واحدهای گشتی، فرار این خودروی مشکوک را گزارش می‌دهند، گفت: در همین حین یکی از واحدهای گشتی متهمان را در خیابان منصوری در حالی که در حال کج کردن در جلوی سمت راست یک دستگاه خودروی پژو 206 بودند مشاهده می‌کنند که با توجه به بروز جرم مشهود، بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام می‌کنند.

رییس کلانتری 137 نصر با اشاره به فرار مجدد متهمان گفت: ماموران ضمن تعقیب و گریز این خودرو به ارائه هشدار می‌پردازند اما این افراد در حین فرار اقدام به پرتاب اشیای مختلف و نامعلوم به سمت ماموران می‌کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو به صورت جنون‌آمیز در مسیرهای ستارخان، آزادی، جاده مخصوص، ستاری، شیخ‌فضل‌الله، کردستان و پل گیشا به صورت یکطرفه و مخالف مسیر، ادامه مسیر می‌داد، گفت: سرانجام ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از شلیک سه تیر هوایی و با توجه به عدم توقف و احتمال خطرات جانی برای شهروندان اقدام به شلیک چهار تیر به سمت لاستیک‌های خودرو کرد که این گلوله‌ها سبب پنچر شدن خودروی سارقان شد.

صادقی‌پور با بیان اینکه با وجود پنچر شدن خودرو، سارقان متوقف نشده و به ادامه مسیر اقدام کردند، گفت: با این حال در ادامه مسیر، با مانع برخورد کردند که توسط ماموران دستگیر شدند.

رییس کلانتری 137 نصر با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو متوجه شدند که یکی از سارقان به نام عمران از ناحیه کتف چپ بر اثر اصابت گلوله مصدوم شده و رنج می‌برد، گفت: ماموران ضمن انتقال این فرد به بیمارستان، همدست دیگرش به نام فرشاد را دستگیر و در بازرسی از خودرو 36 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کردند.

به گفته صادقی‌پور، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.