کد خبر: ۴۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۶

مانیتورهای قدیمی، لمسی می‌شوند

فعالان عرصه فناوری برای استفاده بهینه از این صفحات نمایشگر، وسیله‌ای با نام Zmartframe را ارائه داده‌اند که پس از اتصال به مانیتورهای قدیمی و معمولی، می‌تواند صفحات نمایشگر کامپیوترهای خانگی ویندوزی را به لمسی تبدیل کند.
با پیشرفت تکنولوژی، در صفحات نمایشگر کامپیوترها و تلویزیون‌ها نیز انقلابی به پا شد و کم کم مانیتورهای قدیمی کنار رفته و جای آنها را مانیتورهایی با قابلیت لمسی گرفت. به این ترتیب بخش عمده‌ای از این مانیتورها به زباله‌های الکترونیک تبدیل شدند.

به گزارش ایران، ولی فعالان عرصه فناوری برای استفاده بهینه از این صفحات نمایشگر، وسیله‌ای با نام  Zmartframe را ارائه داده‌اند که پس از اتصال به مانیتورهای قدیمی و معمولی، می‌تواند صفحات نمایشگر کامپیوترهای خانگی ویندوزی را به لمسی تبدیل کرده یا آن رابه یک کامپیوتر لمسی اندرویدی مستقل تبدیل کند.

Zmartframeتوسط مانیتورهای 19، 22 و 24 اینچی معمولی نصب می‌شود و 17 میلیمتر به ضخامت آن می‌افزاید. در کامپیوترهای ویندوزی، این وسیله از طریق USB متصل می‌شود و با یک نرم‌افزار مبتنی بر ویندوز، با این کامپیوتر سازگار می‌شود. اگر هم قرار باشد با اندروید کار کند درواقع Zmartframe این مانیتور از طریق HDMI به یک تبلت بزرگ تبدیل می‌شود که با اندروید 2/4 کار می‌کند. Zmartframeیک cpu دوهسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی دارد و بهای آن برای مانیتور 19 اینچ 130 دلار است.