کد خبر: ۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۳

سردار سلامی: حزب‌الله می‌تواند تمام شهرهای اسرائیل را زیر آتش موشک بگیرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: حزب‌الله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسرائیل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد.

به گزارش ایسنا،سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی با اشاره به توان حزب‌الله لبنان در مقابله با اسرائیل، گفت: این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمی‌توانند در کیلومترها دورتر بنشیند و بر ملت‌های مسلمان حکمرانی کنند.

وی با تاکید بر لزوم دفاع از ممالک اسلامی در مقابل دشمنان، به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در آن منطقه اشاره کرد و افزود: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است.

سلامی که در مراسم شبی با شهدای مهرانشهر سخن می‌گفت، در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: ملت ایران در اوج نابرابری‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی توانست هشت سال پیاپی از آرمان‌های مقدس خود دفاع کند و ذره‌ای از خاک خود را به دشمنان قسم خورده نظام واگذار نکند و این اتفاق در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در 36 سال گذشته در هر لحظه سناریو و برنامه‌ای جدید برای نابودی ملت ایران در سر پرورانده‌اند اما به لطف خداوند، هوشیاری ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تمام آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به نفوذ انقلاب ایران در سایر کشورها و تأثیرگذاری آن بر ملت‌های مسلمان نیز اظهار کرد: امروز دشمنی که قصد فتح دنیا را داشت، در میان سیم‌های خاردار اطراف خود حبس شده و این نتیجه اقدامات هوشیارانه مسلمانان جهان بوده است.

سلامی همچنین با اشاره به منزلت شهدا، تصریح کرد: شهدا سند ارزنده آبرو و عزت ملت ایران هستند و به تمامی دنیا و جهانیان نشان دادند که اگر ملت ایران برای امام خود اشک می‌ریزد، یک وفاداری حقیقی است و با تمام وجود از آنها دفاع می‌کند. شهدا نشانه شکوه و عظمت ملت سربلند ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان، بر لزوم شکرگزاری نعمت‌های خداوند تاکید کرد و گفت: اگر ملتی شکر نعمت‌های خود را به‌جا نیاورد آن‌ها را از دست خواهد داد.