کد خبر: ۴۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۸

مهدی فخیم زاده با «فوق سری» می آید

مهدی فخیم‌زاده با اعلام کلید خوردن جدیدترین سریالش با عنوان «فوق سری» همزمان با عید فطر، گفت: این سریال، پلیسی است، اما با محتوای طنز ساخته خواهد شد.

مهدی فخیم‌زاده که کارگردانی «فوق سری» را برعهده دارد، در گفت‌وگو با ایسنا،   در عین حال از ساخت سریالی جدید برای شبکه‌ی «آی‌فیلم» خبر داد.

او با اشاره به این‌که به‌عنوان بازیگر در این مجموعه حضور دارد، از تغییر عنوان این مجموعه نیز خبر داد و گفت: عنوان «فوق سری» برای این مجموعه هنوز قطعی نیست.

این کارگردان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا سریال پلیسی «فوق سری» تمی شبیه سریال‌های پلیسی قبلی او خواهد داشت؟ گفت: این سریال، پلیسی است، اما با سریال‌هایی که پیش از این دیده‌اید، متفاوت است چون با محتوای طنز ساخته خواهد شد.

فخیم‌زاده همچنین درباره‌ی این‌که آیا پیشنهادهای دیگری برای حضورش در مجموعه‌های تلویزیونی داشته است‌، اظهار کرد: قرار است سریال جدیدی را برای شبکه‌ی «آی‌فیلم» بسازیم، اما جزییات آن هنوز مشخص نیست.

این کارگردان و بازیگر اضافه کرد: سریالی که قرار است برای شبکه‌ی «آی‌فیلم» ساخته شود‌، توسط حسین تراب‌نژاد‌، مراحل نگارش را طی می‌کند.

حاصل تفکر و تلاش‌های مهدی فخیم‌زاده پیش از این به ساختن چند سریال پلیسی به نام‌های «خواب و بیدار»، «حس سوم» «بی‌صدا فریاد کن» و «ساختمان 85» در تلویزیون منجر شده است.

فیلمنامه‌ی «فوق سری» را حسین تراب‌نژاد نوشته و بازیگران این مجموعه، به‌جز فخیم‌زاده، هنوز اعلام نشده است.

«فوق سری» به تهیه‌کنند‌گی حبیب‌الله کاسه‌ساز و مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و شبکه‌ی 1 سیما در 10 قسمت تولید خواهد شد.