کد خبر: ۴۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۴

تابستان خبری از «عمو پورنگ» نیست؟

احمد درویش‌علیپور با اشاره به ویژه برنامه «سحر اولی‌ها» که امروز سه‌شنبه ساعت 15:30 بعد از ظهر از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: ‌«سحر اولی‌ها» برنامه ای بود که برای چندمین سال متوالی هنگام سحر برای کودکان از شبکه دوم سیما روی آنتن رفت و امسال هم با استقبال زیاد مخاطبان رو به رو شد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: شکل و فرم این برنامه که با محوریت خود کودکان اجرا می‌شد باعث شد تا مخاطبان بهتر با ان ارتباط برقرار کنند. ما امسال به خانه 12 نفر از سحر اولی‌ها رفتیم و حالا قرار است همه این 12 نفر را امروز به ویژه برنامه‌ «سحر اولی‌ها» دعوت و به نوعی از آنها تقدیر کنیم.

تهیه‌کننده و کارگردان «سحراولی‌ها» با بیان اینکه همه مهمانان ویژه برنامه «سحر اولی‌ها» کودکان خواهند بود، گفت: در یکی از آیتم‌ها یکی از کودکان احادیث این برنامه را قرائت می‌کرد که هیچ آموزش حرفه‌ای ندیده بود و همچنین دیگر کودکانی که امسال در برنامه حضور داشتند مثل مانی پیروز فرزند خاله قاصدک یا خانم مریم وطن پور قرار است در این ویژه برنامه حضور داشته باشند و به نوعی قرار است از آنها تقدیر و تشکر شود.

درویش‌علیپور درباره اجرای این سری از برنامه «سحر اولی‌ها» عنوان کرد: بسیاری بر من خرده می‌گرفتند که چرا در این ساعت از سحر برنامه را می‌سازم که کسی آن را نمی‌بیند اما من خدا را شاکرم که این برنامه دیده شد و توانستم این برنامه را پیش ببرم چون معتقدم حال چنین برنامه‌هایی خیلی خوب است.

وی که کارگردانی هنری برنامه «عمو پورنگ» را نیز بر عهده دارد در پایان درباره شروع سری جدید این برنامه گفت: فعلا خبری از «عمو پورنگ» نیست و در بازه تابستان دیگر برنامه‌ای نخواهیم داشت. احتمالا پاییز سری جدید این برنامه آماده شود.