کد خبر: ۴۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۹

جاده‌های شمالی کشور زیر سایه سنگین ترافیک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم جاده‌های شمالی کشور و برخی محورهای استان‌های فارس، اصفهان، قم و تهران خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم جاده‌های شمالی کشور و برخی محورهای استان‌های فارس، اصفهان، قم و تهران خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به اخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات وضعیت ترافیکی برخی از جاده‌های کشور پرحجم گزارش شده و برابر آخرین اطلاعات دریافتی، محورهای فارس به اصفهان، اصفهان به تهران و قم به تهران دارای ترافیک پرحجم ولی روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در محور هراز، از رودهن تا امامزاده هاشم ترافیک عبوری نیمه سنگین است و تردد خودروها در مسیر فیروزکوه نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به حجم بالای مسافران در جاده چالوس گفت: با توجه به اینکه تردد در جاده چالوس از ساعت 22 شب گذشته به صورت یکطرفه ادامه دارد ولی ترافیک در این محور تا تونل کندوان نیمه سنگین بوده و از تونل کندوان به بعد به صورت روان در جریان است.

حمیدی ترافیک محورهای تهران به کرج، کرج به قزوین و قزوین تا منجیل ورودبار را نیز پرحجم توصیف کرد و افزود: همچنین بار ترافیکی در شهرهای شمالی کشور پرحجم گزارش شده و تردد خودروها در جنگل گلستان نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان یکطرفه بودن جاده چالوس را تا ساعت 12 ظهر امروز عنوان کرد و ادامه دار بودن آن را منوط به وضعیت ترافیکی در این محور دانست.