کد خبر: ۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۳

محور کرج چالوس تا ۵ صبح فردا یک‌طرفه است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تمدید یک‌طرفه بودن جاده چالوس تا ساعت ۵ صبح فردا به دلیل حجم زیاد خودروهای عبوری به سمت چالوس خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم،‌ با اعلام آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به حجم تردد سنگین خودروها در مسیر جاده چالوس، وضعیت عبوری یک‌طرفه در این محور که قرار بود تا 12 ظهر امروز ادامه یابد تا ساعت 5 صبح فردا چهارشنبه تمدید شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه وضعیت ترافیکی در سایر راه‌های کشور را سنگین‌تر از صبح امروز توصیف کرد و گفت: بنا بر گزارشات واصله، حجم خودورهای مسافران پس از برگزاری نماز عید فطر بیشتر شده و ترافیک در راه‌های کشور بیشتر از صبح امروز است که امیدواریم از حجم خودروها در یکی دو ساعت آینده کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حمیدی صبح امروز وضعیت ترافیکی برخی از جاده‌های کشور پرحجم دانسته بود و ترافیک در محورهای فارس به اصفهان، اصفهان به تهران و قم به تهران را دارای ترافیک پرحجم ولی روان عنوان کرده بود.

همچنین ترافیک نیمه سنگین صبح امروز در محورهای هراز، تهران به کرج، کرج به قزوین و قزوین تا منجیل ورودبار ادامه دارد و این وضعیت در برخی از معابر استان گلستان و خراسان شمالی نیز همچنان حاکم است.