کد خبر: ۴۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۱

راهزنان جنوب کشور نقره داغ شدند

رییس پلیس استان بوشهر از انهدام باند راهزنان مسلح در این استان خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: به دنبال اعلام وقوع چند مورد سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری در جاده‌های جنوبی استان فارس و شمال استان بوشهر، ماموران پلیس تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کرده و در ادامه آن متوجه فعالیت شرور فراری‌ شدند که اقدام به تشکیل این باند کرده بود.

وی با بیان اینکه ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند را آغاز کرده‌اند، گفت: سرانجام ردی از این افراد در حالی‌که اقدام به سرقت یک دستگاه سواری پرادو کرده بودند به دست آمده و ماموران در تعقیب و گریز متوجه شدند که سارقان به شهرستان دشتی رفته و در آنجا نیز اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه پراید کرده‌اند که پس از آن عملیات برای دستگیری این افراد آغاز شد.

رییس پلیس بوشهر با اشاره به اجرای طرح مهار در جاده‌های اطراف محل این سارقان گفت: با هماهنگی قرارگاه مبارزه با سرقت طرح مهار اجرا شده و ماموران در مسیر حرکت سارقان قرار گرفتند که در یکی از این مسیرها خودروی این افراد مجددا رویت شده اما آنان بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

عباس‌زاده با بیان اینکه در جریان درگیری میان اعضای این باند و ماموران یکی از سارقان به شدت مجروح شده و سه تن دیگر دستگیر شدند گفت: در بازرسی از این افراد مقادیری کالای سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در مجموع چهار خودروی سرقتی و دو خودروی متعلق به سارقان از این افراد کشف شد، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.