کد خبر: ۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۸

طرح دوفوریتی مجلس برای کمک به فلسطین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه‌اش پس از تعطیلات یک طرح دوفوریتی را برای کمک مستقیم به مردم مظلوم غزه ارائه می‌دهد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه‌اش پس از تعطیلات یک طرح دوفوریتی را برای کمک مستقیم به مردم مظلوم غزه ارائه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر مبنی بر ضرورت تجهیز و تسلیح ملت مظلوم فلسطین گفت: نبردی جاری میان رژیم غاصب صهیونیستی و ملت فلسطین یک نبرد نابرابر است و ملت فلسطین و ساکنین غزه با محاسبه ۳۶۰ درجه‌ای واقعا مظلوم واقع شده‌اند و رژیم صهیونیستی هم با بیرحمانه‌ترین شکل ممکن این مردم مظلوم را بمباران می‌کند.  
 
وی با اشاره به راهکار کمیسیون متبوعش برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تجهیز ملت فلسطین، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه‌اش پس از تعطیلات یک طرح دوفوریتی را برای کمک مستقیم به مردم مظلوم غزه ارائه می‌دهد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به امکانات محدود دفاعی و تسلیحاتی ملت فلسطین تصریح کرد: اگرچه مقاومت فلسطین با تعدادی موشک موفق شده است چندین شهر صهیونیست‌نشین را هدف قرار دهد، اما ملت فلسطین برای دفاع در برابر انواع موشک‌ها، بمب افکن‌ها و بالگردهای رژیم غاصب صهیونیستی چندان مجهز نیست.  
 
کوثری با اشاره به سکوت حیرت‌آور سازمان ملل و سایر مجامع بین‌المللی در خصوص فاجعه غزه، گفت: شورای امنیت سازمان‌ملل متشکل از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی است، بنابراین سکوت سازمان ملل و سایر مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر طبیعی است.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری مسئله کمک به ملت مظلوم فلسطین و تجهیز و تسلیح کرانه باختری را مطرح می‌کنند، به خاطر این است که از حجم فشار به ملت مظلوم فلسطین کاسته شود و شرایط دفاع در برابر حملات سبعانه صهیونیست‌ها برای این ملت مظلوم فراهم شود.