کد خبر: ۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۸

رژیم اسرائیل ازسلاح‌های غیرمتعارف بهره می‌گیرد

رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم غزه و مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح های غیرمتعارف و کشتارجمعی استفاده کرده است.
معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی را دارای کلاهک های هسته ای دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم غزه و مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح های غیرمتعارف و کشتارجمعی استفاده کرده است.

امیرعبداللهیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم آمریکا برای اعطای سلاح های جدیدبه تل آویو گفت: آمریکا طی دهه های گذشته رژیم صهیونیستی را به انواع سلاح مجهزکرده و این رژیم نامشروع حتی دارای صدها کلاهک هسته ای است.

وی ادامه داد: درجنگ علیه مردم غزه و حتی علیه مراکز نگهداری کودکان نیز از نسل جدید سلاح های غیرمتعارف کشتارجمعی استفاده شده است؛لذا مشکل رژیم صهیونیستی عدم توان مقابله بامقاومت و پایداری مردم غزه است و نه کمبود سلاح.

معاون عربی وآفریقایی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما به حمایت قاطع خود از مقاومت ادامه می دهیم.

عبداللهیان خاطرنشان کرد: پیگیری و تلاش برای ارسال کمکهای انسان دوستانه به غزه و انتقال مجروحین به ایران باجدیت ادامه خواهدیافت و امیدواریم مصردر صدور مجوز تسریع کند.

وی اضافه کرد: اقدامات همه جانبه سیاسی و دیپلماتیک تهران برای توقف جنایات و شکستن محاصره غزه ادامه دارد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تصریح کرد: انتظارداریم همه کشورهای اسلامی و عربی به رسالت واقعی خود عمل کنند وپاسخ محاصره غزه را از طریق قطع روابط آشکار پنهان با رژیم صهیونیستی بدهند.