کد خبر: ۴۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۶

قتل دختر به دست پسر همسایه

دختر جوان هنگامی که برای رفتن به محل کار از خانه خارج می‌شد نمی‌دانست  مرگ در کوچه‌شان به کمین‌اش نشسته است.

به گزارش ایران، در جریان این حادثه جوان دیوانه‌ای با نیت شیطانی وی را به داخل خانه‌ای کشاند اما وقتی با مقاومت وی روبه‌رو شد،‌ با ضربات مرگبار کارد به زندگی او پایان داد.

بنابر این گزارش، نخستین ساعات صبح 30 تیرماه سال‌جاری ساکنان محله‌ای در آمل با فریادهای دختر جوانی سراسیمه به خیابان دویدند. آنان وقتی با پیکر خون آلود و نیمه جان دختر همسایه روبه‌رو شدند بسرعت وی را به بیمارستان  17 شهریور انتقال داده و همزمان مأموران را در جریان قرار دادند.

 با حضور مأموران بر بالین این دختر و تحقیق از شاهدان عینی حادثه، پلیس اطلاعاتی به دست آورد که نشان می‌داد پسر جوانی که در همان محله زندگی می‌کند و 27 ساله و «علی» نام دارد به دختر جوان حمله کرده و او را با کارد مجروح کرده است. بررسی‌ها درباره جوان جنایتکار نشان می‌داد که وی به بیماری روحی و روانی ابتلا بوده و کر و لال است. 

بدین ترتیب با توجه به مشخصاتی که از جوان مهاجم به دست آمده بود پلیس مخفیگاه او را ردیابی و وی را بازداشت کرد.

 سرهنگ «محمدصادق پهلوان» رئیس پلیس آمل در این باره گفت: سی‌ام تیرماه سال جاری اهالی یکی از محلات آمل با صدای جیغ و داد و کمک‌خواهی یک دختر جوان سراسیمه از خانه‌های خود خارج شدند.

وی افزود: مردم با حضور در صحنه با پیکر نیمه جان این دختر جوان که از ناحیه قفسه سینه بشدت زخمی شده بود مواجه شدند.  با تماس تلفنی مردم با مرکز 110، مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت: برابر بررسی‌های به عمل آمده این دختر دقایقی قبل از خانه خارج شده بود که یکی از همسایگانشان به نام «علی» 27 ساله که دارای سوابق روحی و روانی نامساعد و از نظر جسمی نیز کر و لال بوده به قصد آزار و اذیت این دختر جوان با وی درگیر شده و او را به زور به داخل خانه خود برده است.

سرهنگ پهلوان افزود: پس از این‌که علی با زور و تهدید دختر جوان را به حیاط خانه خود هدایت کرد، وقتی برای رسیدن به اهداف پلید خود با مقاومت وی مواجه شد با چندین ضربه چاقو وی را از ناحیه قفسه سینه زخمی کرد و سپس متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک اهالی محل و حضور عوامل امدادی پیکر زخمی دختر جوان به بیمارستان 17شهریور آمل منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان وی به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی جان باخت.

سرهنگ پهلوان اظهار داشت: این جوان در کمترین زمان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد و در محل مشخص شد متهم در گذشته نیز دارای سابقه ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در این شهر بوده است.