کد خبر: ۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیامک های مشکوک به نمایندگان مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد همواره در گزارش‌های خود بخشی از واقعیت‌های موجود جامعه را تحریف کرد، افزود: نرخ تورم و گرانی مایحتاج مردم در دوران احمدی نژاد به خوبی گویای میزان صداقت گزارش‌های دولت دهم است.

به گزارش تیک، عوض حیدرپور شهرضایی، عضو فراکسیون اصولگرایارن رهروان ولایت  درباره آخرین آمارهای ارائه شده از دولت دهم، گفت: دولت دهم از ابتدا تا پایان با آمارهای غیر واقعی سعی در توجیه عملکرد نادرست و معیوب خود داشت.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: احمدی نژاد همواره در گزارش‌های خود بخشی از واقعیت‌های موجود جامعه را تحریف کرد.

حیدرپورشهرضایی که با مجلس نیوز گفتگو می کرد، تصریح کرد: به طور مثال ایشان در گزارش های خود تاکیر کردند که نقدینگی چیز خوبی است و البته خوب بودن نقدینگی قبل از اظهارات ایشان نیز بر کسی پوشیده نبود اما وی  در گزارش خود مطرح کرد که شیب نقدینگی در دولت نهم و دهم کمتر از شیب نقدینگی در دولت اصلاحات و سازندگی بوده است اما غافل از این هستند که فاکتور تعیین کننده در نقدینگی نه شیب بلکه حجم نقدینگی است و ایشان این مسئله در صحبت های خود تحریف کردند.

وی با تاکید بر این که در نقدینگی حجم مهم است، تصریح کرد: نقدینگی کشور در حال حاضر بالای ۵۰۰ هزار میلیارد تومان است و حجم نقدینگی در طول ۸ سال گذشته به گونه‌ای افزایش یافته که باعث ویرانی ساختارهای اقتصادی کشور شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به آمارهای نادرست رییس جمهور در مورد صنعت خودرو در کشور گفت: در جهان امروز سرانه‌ای بر این مبنا در نظر گرفته می شود که هر ۱۰۰۰ نفر ۲۰۰ خودرو دارند و آقای رییس جمهور گزارشی مملو از افتخار در صنعت خودرو دادند در حالی که ایشان فراموش کردند کشورهایی که به آمارهای مناسب در این خصوص رسیده‌اند در درجه اول حمل و نقل عمومی خود را درست کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در مجلس بارها مصوبه تصویب شد که دولت به مترو در تمامی کشور اعتبار اختصاص دهد اما متاسفانه یکبار هم اعتبارات مربوط به مترو پرداخت نشد.

حیدرپور شهرضایی افزود: در قانون هدفمندی یارانه‌ها بارها تاکید شد که به حمل‌ونقل عمومی غیر ریلی در شهرها کمک شود واین اقدامات انجام نگرفته است اما می‌بینیم که اعتبارهایی به صنعت خودروسازی داده شده که باید در حمل و‌نقل عمومی هزینه می‌شد.

وی افزود: گزارش‌های احمدی‌نژاد در خدمت رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام به شکلی بود که گویا ایشان فراموش کردند که با افرادی سروکار دارند که همگی آنها سوابق علمی و اجرایی در حد رییس جمهور یا بالاتر از وی دارند .

این نماینده مجلس با اشاره به ارسال برخی از پیامک‌ها به نمایندگان مجلس گفت: به تازگی پیامک‌هایی به ما ارسال می‌شود که اقدامات دولت اصلاحات و سازندگی و حتی دولت جنگ را با  دولت احمدی نژاد مقایسه می‌کند بدون این که حوادث و مسائل تعیین کننده کشور در این دوره های مختلف ریاست جمهوری در این قیاس مورد توجه قرار گرفته باشد درحالیکه ورودی درآمدهای نفتی دولت دهم و نهم با درآمد کل دولت های پیشین قبل و بعد از انقلاب برابر است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: روشن است زمانی که دولتی چنین منبع مالی اینچنینی در اختیار دارد اگر روستاها را گاز کشی نکند بازخواست می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: در دوره ۸ ساله احمدی نژاد توجه به نرخ تورم و گرانی مایحتاج مردم به خوبی گویای میزان صداقت گزارش‌های دولت دهم است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
2
93
این‌ها چه کسانی هستند که شماره نماینده ها رو دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
1
32
شریعتمداری و جبهه پایداری ها شماره ها را دارند