کد خبر: ۵۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۲

سوشا مکانی در مسیر گردان و حقیقی

وقتی صحبت از حضور سوشا مکانی در پرسپولیس شد و دوئلی که به طور یقین می‌بایست با نیلسون انجام می‌داد، خیلی‌ها یقین داشتند که او قادر نخواهد بود گوی سبقت را از گلر برزیلی و محبوب دایی برباید و در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار بگیرد.

پس از حضور سوشا در بازی نخست برابر نفت تهران سوشا که در پوست خود نمی‌گنجید و از رسیدن به حقش در پرسپولیس خوشحال بود و سخن می‌گفت اما مشخص بود که با اولین لغزش جایگاهش را در پرسپولیس از دست خواهد داد. از بخت بد مکانی در همان بازی نخست اشتباه تاثیرگذار او پایه‌ساز گل نفت شد تا پرسپولیس برد را با تساوی آغاز کند. هر چند در پایان بازی دایی به تمجید از عملکرد شاگردانش از جمله سوشا پرداخت و به هیچ عنوان در ظاهر او را ملامت نکرد اما با قرار دادن نیلسون در همان دروازه پرسپولیس در اهواز نشان داد که پرسپولیس جای اشتباه کردن نیست.

هر چند نیلسون برابر فولاد دو گل خورد اما اعتماد دایی به این بازیکن به هیچ عنوان کم نشد. بازی با ذوب‌آهن اوج نمایش نیلسون بود. مهار چند موقعیت گلزنی حریف علاوه بر به رخ کشیدن آمادگی نیلسون این پیغام را به سوشا رساند که دیگر رنگ چارچوب دروازه پرسپولیس را نیز نخواهد دید! سوشا که آمده بود تا با ایستادن در دروازه پرسپولیس افتخاراتش را با فولاد با تیم دایی تکرار کند حالا باید از روی نیمکت شاهد هنرنمایی نیلسون 41 ساله باشد. اتفاقی تلخ و غیرقابل هضم که البته در پرسپولیس موضوع تازه‌ای به شمار نمی‌رود چرا که بیش از این و در دو فصل اخیر مشابه این اتفاق برای شهاب گردان و علیرضا حقیقی رخ داده بود. دوگلری که در نهایت از ماندن پشت سر نیلسون به ستوه آمدند و عطای پرسپولیس را به لقایش بخشیدند و رفتند. باید دید که کاسه صبر سوشا مکانی در پرسپولیس و مستقیما روی نیمکت ذخیره‌های این تیم چه زمانی لبریز خواهد شد.