کد خبر: ۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۱۴

انتقاد مجری سابق از رشیدپور: یک روز با مشایی هستی، یک روز با روحانی و یک روز با ضرغامی

مجری سابق تلویزیون گفت: رضا رشیدپور دوست و همکار من شبکه ایرانیان را برای آقای مشایی اجرا می‌کند، یک روز دیگر پشت سر آقای روحانی می‌ایستد و میتینگ‌های تبلیغاتی اجرا می‌کند.
 
جواد یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، رضا رشیدپور را به رفتارهای متناقض متهم کرد و گفت: رضا رشیدپور دوست و همکار من شبکه ایرانیان را برای آقای مشایی اجرا می‌کند، یک روز دیگر پشت سر آقای روحانی می‌ایستد و میتینگ‌های تبلیغاتی اجرا می‌کند، روز دیگر در یوتیوب به آقای ضرغامی فحش می‌دهد، امروز هم در شبکه نسیم برنامه می‌سازد، من نمی‌فهمم تکلیف چیست.
 
وی ادامه داد: رضا هر قدر برنامه‌ساز خوبی باشد، آدم باهوشی باشد، مجری دوست‌داشتنی باشد، رفیق بامعرفتی برای من در دنیای شخصی باشد، اما این موضع‌گیری فرهنگی، اجتماعی، فکری او را درک نمی‌کنم. من می‌توانم این قضاوت را داشته باشم که رضا پول دوست دارد، هر جا پول بدهند آنجا می‌رود، کار می‌کند. حتما اگر شما این حرف را منتشر کنید، رضا از دست من دلخور می‌شود، به من زنگ می‌زند، می‌گوید چرا این حرف‌ها را زدی، ولی رضای عزیز! این تصویری است که تو از خودت ارایه می‌کنی. گفت «هر لحظه به شکل بت عیار درآمد، دل برد و نهان شد» اینکه تصمیم بگیریم که همه این چرخ‌ها را از جهت رضای او بزنیم، ولی بعضی وقت‌ها می‌بینیم خیلی وقت‌ها رضای او در خیلی از این چرخ‌هایی که ما زده‌ایم نیست.