کد خبر: ۵۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۵

کفاشیان: 95 درصد با کی‌روش تفاهم داریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: 95 درصد با کی‌روش توافق کردیم و امروز قرارداد را امضا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، علی کفاشیان پیش از جلسه امروز (پنجشنبه) با کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش امروز به اینجا آمده تا کار امضای قرارداد را تمام کنیم. ما تفاهم های کلی را انجام داده‌ایم و تنها باید درباره بحث آیتم ها صحبت کنیم.

وی افزود: 95 درصد کار تمام است و موارد باقی مانده که وجود دارد قابل حل است. ما در جلسه قبلی به تفاهم کامل رسیدیم.

وی گفت: امیدوارم با صدا و سیما طی روز یکشنبه به توافق برسیم. خواسته من این است که با صدا و سیما تفاهم کنیم، اما اگر نشود شرکت WSG حامی AFC یک پیشنهاد 60 میلیون دلاری داده است که 20 میلیون برای تبلیغات محیطی و 40 میلیون دلار هم برای حق پخش تلویزیونی مسابقات ایران و کشورهای منطقه.

کفاشیان درباره موضوع اعتبار اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز گفت: من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید. این حرف‌ها درست نیست. من نمی‌دانم این داستان از کجا آمده است. کار ما درست بوده این آقایان به دنبال یک هدف هستند. با این حال ما با اساسنامه هیچ مشکلی نداریم. اساسنامه فدراسیون‌ها هر ساله بررسی می‌شود و در سفر اخیری که به برزیل داشتیم در کنگره فیفا حضور داشتیم که در آنجا مجمعی تشکیل شد و درباره 25 درصد اساسنامه رای گیری شد. همین طور در سفری که اخیرا به AFC داشتم در 15 مورد اساسنامه آنجا تغییر پیدا کرد.