کد خبر: ۵۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۱

عضو مجلس خبرگان: دولت یازدهم اهل شعار نیست

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت یازدهم اهل شعار و وعده دادن نیست.

به گزارش مهر، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت یازدهم برای محقق شدن تمام وعده های خود به مردم تلاش می کند.

وی با بیان اینکه تحقق برخی از وعده های دولت یازدهم در مدت زمات کوتاه ممکن نخواهد بود، افزود: در حال حاضر دولت با مشکلات مالی در کشور مواجه است و تحقق برخی از وعده های دولتی نیازمند زمان بیشتری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بازگو کردن برخی از مشکلات باعث ایجاد نا امیدی در کشور و میان مردم می شود، اظهار داشت: با بازگو کردن برخی از مشکلات کشور، دشمن از نقاط ضعف داخلی برای رسیدن به اهداف خود استفاده خواهد کرد.

آیت الله هاشم زاده هریسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم باید با حمایت از دولت نباید موضوعات مختلف داخلی را به گوش دشمنان برسانند.

وی با بیان اینکه برخی از اقدامات دولت گذشته سرباری برای دولت یازدهم است، افزود: مسکن مهر یکی از اقداماتی بود که دولت گذشته به مرحله اجرا رساند، اما در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر در کشور بی تکلیف بوده و دولت برای ادامه این اقدام با مشکلات زیادی مواجه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در ادامه گفت: در حال حاضر در داخل کشور جناح بندی های مختلف سیاسی وجود دارد که غیر از خود دیگران را متهم و خیانتکار می دانند.

آیت الله هاشم زاده هریسی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر پمپاژ نفرت در جامعه بیش از حد است و این تضادها در جامعه باعث بروز اختلاف می شود.