کد خبر: ۵۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۹

آیت‌الله دستغیب تاکید کرد: تشویق جامعه برای مشارکت در انفاق

رئیس هیات امنای خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: باید ضمن انجام انفاق، دیگران را نیز با استفاده از ابزار مختلف برای مشارکت در این امر مهم تشویق و ترغیب کرد.

به گزارش ایسنا،  آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب پنجشنبه 30 مرداد در دوازدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، گفت: خیر و نیکوکاری ماندگارترین عملی است که از هر انسان به یادگار می‌ماند.

وی با تصریح اینکه ظرفیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس امروز به الگویی مناسب در کشور بدل شده است، گفت: در جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، گزارشی کامل از فعالیت‌های مجمع به محضر معظم‌له ارائه شد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: گام‌های بسیار ارزشمندی توسط مجمع خیرین تامین سلامت فارس برداشته شده که هر گام یک الگو برای کشور می‌تواند باشد.

دستغیب انفاق را یکی از راه‌های جاودانگی توصیف کرد و افزود: برای رسیدن به جاودانگی باید ضمن انفاق، دیگران را هم نسبت به اهمیت این موضوع آگاه و تشویق کرد.

این مقام روحانی خواستار رسیدگی به امور نیازمندان توسط همه اقشار جامعه شد و اضافه کرد: همان طور که به حساب‌های دنیوی رسیدگی می‌شود باید به حساب‌های آخرت نیز رسیدگی کرد.

رئیس هیئت امنای خیرین تامین سلامت استان فارس با ابراز گلایه از کسانی که فقط به فکر ثروت‌اندوزی هستند، گفت: ثروتی که بخشی از آن در این دنیا خرج امور خیرات نشود به کار آخرت نیز نخواهد آمد.

انتهای پیام