کد خبر: ۵۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۷

شاکی بین المللی پرسپولیس کیست؟

باشگاه پرسپولیس دچار مشکلات عدیده‌ای است که بخشی از آن مربوط به شکایت‌های بین‌المللی از این باشگاه می‌شود.

اگر خاطرتان باشد چند روز قبل نوشتیم پرسپولیسی‌ها گرفتار پرونده‌های بین‌المللی و شکایت‌های خارجی شده‌اند و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، منتظر دفاعیات باشگاه پرسپولیس است. این ماجرا، به خاطر سهل‌انگاری برخی مدیران باشگاه به جایی کشیده شده که امروز، 14 شکایت بین‌المللی از پرسپولیس به‌دست مسئولان فیفا رسیده و آنها بابت هر شکایت، پرونده‌ای جداگانه برای باشگاه سرخپوش پایتخت باز کرده‌اند.

مصطفی شکری وکیل حقوقی و بین‌المللی باشگاه پرسپولیس ضمن تأیید این تعداد شکایت از سرخپوشان تهرانی در مقر فیفا به ما گفت: شرایط شاید چندان جالب نباشد اما باید بکوشیم تا پرسپولیس در این میان متضرر نشود. در سال‌های گذشته همواره مبارزه کرده‌ایم تا مبادا رأیی علیه پرسپولیس صادر شود و اگر به یاد بیاورید، پرونده‌های مهمی چون شکایت وینگادا را با توافق طرفین، حل و فصل کردیم.

او ادامه داد: در این مورد هم تلاش می‌کنیم بدون اینکه باشگاه متضرر شود، حق پرسپولیس را بگیریم. شرایط شاید چندان جالب نباشد اما باید بکوشیم تا پرسپولیس در این میان متضرر نشود. در سال‌های گذشته همواره مبارزه کرده‌ایم تا مبادا رأیی علیه پرسپولیس صادر شود و اگر به یاد بیاورید، پرونده‌های مهمی چون شکایت وینگادا را با توافق طرفین، حل و فصل کردیم. در این مورد هم تلاش می‌کنیم بدون اینکه باشگاه متضرر شود، حق پرسپولیس را بگیریم.

از شکری پرسیدیم آیا می‌تواند قول بدهد که باشگاه پرسپولیس در ماجرای شکایت مانوئل ژوزه، دادگاه فیفا را مجبور به انشای رأی به سود پرسپولیسی‌ها کند یا خیر، که پاسخ داد: «خیر؛ در این مورد وعده دادن اصلاً طبیعی و معقول نیست. امور حقوقی نیاز به بررسی و هوشمندی دقیق دارد و نمی‌توانیم بگوییم به شرط چاقو، برنده یک شکایت خواهیم شد. در رابطه با مانوئل، باشگاه پرسپولیس که در دعوی طرفیت دارد نیز از این مربی پرتغالی بابت ترک یک‌باره تهران شکایت کرده است، از این رو ما خودمان را محق می‌دانیم تا ان‌شاءا… پیروز شویم اما در این رابطه فعلاً نمی‌توان حکمی صادر کرد یا قول و وعده‌ای داد.