کد خبر: ۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۲

شاکری: نمی‌دانم از پرسپولیس قطعی جدا شده‌ام یا قرضی

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد اعلام کرد که اگر به پرسپولیس گل بزند خوشحالی نمی‌کند.

یونس شاکری در گفت‌وگو با تسنیم‌، در مورد آخرین وضعیت تیم پدیده پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و در شرایط ایده‌آلی قرار داریم. ما پس از دو تساوی در مشهد، احتیاج داشتیم در شهر خود پیروز شویم. خدا را شکر به این هدف رسیدیم و توانستیم تیمی را شکست دهیم که از نظر فنی بسیار خوب بود.

وی در خصوص اینکه چرا در چهار بازی فقط یک گل به ثمر رسانده است، اظهار داشت: در فصل جدید در پست پشت مهاجم بازی می‌کنم و کمتر موقعیت گلزنی برایم پیش می‌آید. درست است که این آمار برای من خوب نیست اما سعی می‌کنم در بازی‌های آینده جبران کنم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد درباره بازی روز دوشنبه این تیم و پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و بعد از باخت به ملوان می‌خواهد هر طور که شده برنده بازی شود. البته ما هم برای این دیدار انگیزه فراوانی داریم.

شاکری که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد، خاطر نشان کرد: درست است که پرسپولیس تیم سابق من محسوب می‌شود اما الان بازیکن پدیده هستم و برای این تیم تلاش می‌کنم. مطمئناً اگر به پرسپولیس گل بزنم شادی نمی‌کنم، چون هنوز این تیم را دوست دارم.

وی افزود: آرزوی هر بازیکنی است که در پرسپولیس بازی کند. سال پیش شرایط در این تیم برای من مهیا نبود اما امسال اگر در پرسپولیس می‌ماندم راحت‌تر بازی می‌کردم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در پاسخ به این سؤال که آیا به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شده است یا قرضی، گفت: خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و از پرسپولیس قطعی جدا شدم یا قرضی! اما فکر می‌کنم رضایت‌نامه‌ام قطعی صادر شده باشد، چون پول زیادی بابت رضایت‌نامه‌ام داده شده است.