کد خبر: ۵۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۷

«ردکارپت» دو میلیارد و ۸۸۰ میلیونی شد

امیر‌قطبی مدیرپخش فیلمیران در مورد آخرین وضعیت فروش «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران، گفت: فیلم سینمایی «ردکارپت» در مجموع ۵۲ روز اکران خود، دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان فروخته است.

امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد فروش فیلم سینمایی «کلاشینکف» سعید سهیلی که اکران خود را از روز چهارشنبه اول مرداد ماه آغاز کرده است گفت: «کلاشینکف» تا دیشب (30 مردادماه) در 55 سالن سینمای تهران وشهرستان اکران شده است و فروش این فیلم  برای سینماهای تهران 840 میلیون تومان و برای سالنهای سینمای شهرستان 480 میلیون تومان شده است.


وی ادامه داد: این فیلم در مجموع 29 روز اکرانش، یک میلیارد و 320 میلیون تومان فروش داشته است.
«کلاشینکف» تازه ترین اثر سعید سهیلی بعد از فیلم جنجالی «گشت ارشاد» است. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران،‌ جواد عزتی، شقایق فراهانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست و ساعد سهیلی نقش آفرینی می‌کنند.


مدیرپخش فیلمیران در مورد آخرین وضعیت فروش «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران، گفت: فیلم سینمایی «ردکارپت» در مجموع 52 روز اکران خود، دو میلیارد و 880 میلیون تومان فروخته است.


قطبی با اشاره به اینکه این فیلم در 45 سالن سینمای تهران و شهرستان اکران می شود اضافه کرد: این فیلم تا روز گذشته پنجشنبه(30 مردادماه) یک میلیارد و 780 میلیون تومان در سینمای تهران و یک میلیارد و 100 میلیون تومان در سینماهای شهرستان  فروش داشته است.


«ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در ایام جشنواره فیلم کن 2013 فرانسه تصویربرداری شده است. عطاران در این فیلم در نقش یک عاشق سینما بازی می‌کند.


«شهر موش‌ها2» به کارگردانی خانم مرضیه برومند از چهارشنبه (5 شهریور ماه) هفته آینده به سرگروهی سینما قدس جایگزین فیلم سینمایی «ردکارپت» می‌شود.