کد خبر: ۵۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۲

روحانی: به منتقدان احترام می‌گذاریم / دولت در برابر تخریب گران ساکت نخواهد شد

رییس جمهوری گفت: همه بدانند با تغییر یک نفر از دولت، مسیر ما تغییر نخواهد یافت زیرا مسیر ما همان راهی است که مردم با آرای خود مشخص کرده اند.
رییس جمهوری گفت: همه بدانند با تغییر یک نفر از دولت، مسیر ما تغییر نخواهد یافت زیرا مسیر ما همان راهی است که مردم با آرای خود مشخص کرده اند.

به گزارش «تیک»، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» صبح شنبه در نخستین روز هفته دولت با حضور در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) افزود: به لطف خدا با حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر و راه را آن چه خواست مردم است ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: دولت در مبارزه با فساد از جمله فساد در دانشگاه، فساد در مدارک علمی یا فسادی که در زمینه بورسیه ها جدی خواهد بود و مبارزه با فساد را ادامه خواهد داد.

رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: اینجا در محضر امام راحل باید بگویم دولت و رییس جمهوری همواره تا پایان به منتقدین احترام خواهد گذاشت اما هرگز در برابر تخریب گران دولت و نظام ساکت نخواهد شد.

رییس جمهوری با بیان این که اولویت نخست دولت در زمینه مسایل اقتصادی خروج از رکود و حتی شروع رونق اقتصادی است، اظهارامیدواری کرد که این اولویت را به خوبی تجربه کنیم.

روحانی ادامه داد: انشاء الله تا پایان امسال رشد اقتصادی بعد از دو سال مثبت خواهد بود.

وی یادآور شد: دولت همچنان برای کاهش تورم به راه خود ادامه می دهد.

وی همچنین گفت: براساس آخرین آمار بانک مرکزی تورم نقطه به نقطه 14.6 و تورم 12 ماهه 25.3 است در واقع وعده ای را که قول داده بودیم تا پایان امسال به آن برسیم اکنون دست یافته ایم.

رییس جمهوری اظهارامیدواری کرد که تا پایان امسال تورم 20 درصد را تجربه کنیم.