کد خبر: ۵۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۴

انصاری‌فرد ناگهان سر از آلمان درآورد!

 انصاری فرد که به اسپانیا رفته بود یکدفعه سر از آلمان در آورد. او شاید فوتبالش را در این کشور ادامه دهد.
 
به گزارش خبرآنلاین، کریم انصاری‌فرد که به شهر پمپلونا رفته بود، پس از مذاکره با باشگاه اوساسونا ناگهان سر از ساراگوسا درآورد. این بازیکن پس از جلساتی که با سران اوساسونا در پمپلونا داشت، پیشنهاد مالی این باشگاه را دریافت کرد و درباره شرایط قراردادش از آنها پرسید.
 
پس از پايان اين جلسه، او شبانه پمپلونا را ترك كرد، در حالي كه مسئولان اوساسونا تصور مي‌كردند كريم قراردادش را با آنها امضا مي‌كند. خبر حضور انصاري‌فرد درست زماني در رسانه‌هاي اسپانيايي و شهر پمپلونا پيچيد كه او ديگر در اين شهر نبود‌‌؛ يعني روز گذشته. انصاري‌فرد پنج‌شنبه به ساراگوسا رفت و صبح ديروز هم اسپانيا را به مقصد آلمان ترك كرد.
 
مهاجم تيم ملي كشورمان در ديدار با مسئولان ساراگوسا هم درباره شرايط مالي و قراردادش از آنها پرسيد و پس از شنيدن توضيحات‌شان، اعلام كرد كه بايد پيشنهادهاي ديگرش را هم بررسي كند. اين بازيكن ديروز وارد آلمان شد تا با يكي از باشگاه‌هاي اين كشور هم مذاكره كند. انصاري‌فرد از يك باشگاه دسته دومي در آلمان هم پيشنهاد دارد.

كريم درباره شرايط موجود اين‌گونه توضيح داد: «هنوز كه تصميم خود را نگرفته‌ام. به اسپانيا رفتم و با دو باشگاه اوساسونا و ساراگوسا مذاكره كردم اما قصد دارم تمام پيشنهادها را بررسي كنم. به اين دو باشگاه گفتم كه به زودي پاسخ‌‌تان را مي‌دهم. با آلماني‌ها هم مذاكرات لازم را انجام مي‌دهم و در پايان، بهترين تصميم را براي آينده‌ام مي‌گيرم.»
 
انصاري‌فرد در سفري كه به پمپلونا داشت، با جواد نكونام كاپيتان تيم‌ملي هم ديدار و گفت‌وگو كرد و درباره شرايط اوساسونا از او پرسيد و نكونام هم توضيحات لازم را در اين باره به او داد. اين بازيكن حالا در سه راهي اوساسونا، ساراگوسا و آلمان قرار گرفته است. هر سه باشگاه خواهان او در دسته دو بازي مي‌كنند و اين فرصت خوبي است براي انصاري‌فرد تا بتواند خودش را نشان دهد.

كريم تجربه بازي در خارج از ايران را ندارد و انتقال به يكي از اين تيم‌ها مي‌تواند شروع خوبي برايش باشد. انصاري‌فرد همين امروز هم مي‌تواند تيم فصل بعدش را انتخاب كند.