کد خبر: ۵۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۲

رضا حقیقی در پرسپولیس ماندگار می شود؟

باشگاه‌نشین‌ها همچنان مصرانه می‌گویند که رضا حقیقی هیچ پیشنهادی ندارد اما این بازیکن فردای بازی با ملوان با علی دایی صحبت کرد تا مثلا برای رفتن از او اجازه بگیرد. جالب اینکه مدیر برنامه حقیقی مدعی شده این بازیکن در تمرین عصر پنج‌شنبه دعوتنامه باشگاه الجیش را به سرمربی پرسپولیس نشان داده تا صحت گفته‌هایش مشخص شود. ما اما هنوز نمی‌دانیم که چرا این پیشنهاد را کسی به باشگاه تحویل نداد!

بهتر است حرف‌های مدیر برنامه رضا حقیقی در این باره را از نو بخوانیم: «حقیقی پیشنهادهایش را به دایی نشان داد اما علی دایی به او گفت بی خیال این پیشنهادها شود و فکرش را روی فوتبالش متمرکز کند. گفت ما از اول هم نمی‌خواستیم تو بروی. پس بهتر است تمرکزت را روی فوتبالت بگذاری تا فصل خوبی کنار هم داشته باشیم. حقیقی هم دیگر چیزی نگفته تا ماندنش در پرسپولیس قطعی شود. البته ما امروز به باشگاه می‌رویم تا درباره پیشنهاد قطری‌ها با آنها هم صحبت کنیم و دعوتنامه حقیقی را تحویل بدهیم.»

داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که حقیقی ادعا می‌کند غیر از الجیش، از باشگاه الریان قطر هم پیشنهاد دارد: «بله درست است. من به جز الجیش، پیشنهاد الریان را هم دریافت کرده‌ام و امروز آنها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم.» اما آیا این پیشنهادها را باید بهانه‌ای برای جدایی قطعی حقیقی از پرسپولیس بدانیم؟ خودش می‌گوید: «دایی با من صحبت کرد و خواست پیشنهادهای خارجی و جدایی از پرسپولیس را فراموش کنم. همین خواسته او حجت را بر من تمام می‌کند و باعث می‌شود غیر از پرسپولیس به هیچ تیم دیگری حتی فکر هم نکنم. با توجه به درخواست دایی خیلی بعید است که از پرسپولیس بروم اما با این حال امروز به باشگاه می‌روم تا در مورد پیشنهادهایم صحبت کنیم.»
حقیقی در مصاحبه‌اش بعد از بازی با فولاد گفته بود در پرسپولیس هیچ چیز سر جای خودش نیست و به همین خاطر دیگر در این تیم نمی‌ماند.

وقتی حرف‌های آن روز را به این بازیکن یادآوری می‌کنیم، می‌گوید: «باید قبول کنیم که تا همین چندی قبل وضعیت پرسپولیس رو به راه و درست نبود و علنی شدن و رسانه‌ای شدن اختلاف نظرها همه را نگران کرده بود. من هم بازیکنی هستم که دوست دارم در محیطی آرام بازی کنم. تا همین چند روز پیش بعضی‌ها قصد داشتند تمرکز را از علی دایی هم بگیرند و من هم اگر حرفی زدم براساس همین اتفاق‌ها بود اما وقتی دایی به من گفت در پرسپولیس بمان و پیشنهادهای خارجی را فراموش کن، تصمیم گرفتم دیگر در این مورد حرفی نزنم و با پرسپولیس ادامه بدهم.