کد خبر: ۵۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۵

سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا سنگباران شد

گروهی از مردم خشمگین آنکارا در اعتراض به ادامه تجاوزهای اسرائیل علیه نوار غزه، به سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا، یورش بردند و ساختمان سفارت را سنگباران کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ˈملیتˈ بامداد امروز - دوشنبه - شماری از اعضای بنیاد امداد رسانی و کمک های بشر دوستانه ترکیه در اعتراض به ادامه تجاوزهای رژِم صهیونیستی علیه نوار غزه، به سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا پایتخت این کشور یورش بردند.

معترضان در حالیکه علیه رژیِم صهیونیستی و حامیان آن شعار می دادند به سمت ساختمان سفارت سنگ پرتاب کردند ، نیروهای پلیس با مداخله فوری مانع ورود تظاهرات کنندگان به داخل ساختمان سفارت شدند.

شماری از تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطینیها شعار داده و به سوی محل اقامت سفیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی و به سمت اقامتگاه وی سنگ پرتاب کردند.

بر پایه این گزارش گروهی از معترضان سپس به سوی ساختمان سفارت آمریکا که در نزدیکی محل اقامت سفیر اسرائیل قرار دارد رفتند که نیروهای پلیس خیابان منتهی به سفارت آمریکا را مسدود و معترضان را متفرق کردند.

پیشتر نیز شهروندان خشمگین در استانبول در اعتراض به جنایتهای اسرائیل، به کنسولگری این رژیم اشغالگر در استانبول حمله و پرچم فلسطین را بر فراز آن به اهتزاز در آورده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد: از صبح یکشنبه تاکنون 18 فلسطینی بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیده و اینگونه شمار شهدا طی 50 روز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به دو هزار و 122 نفر رسید .