کد خبر: ۵۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۰

رحمانی‌فضلی: رییس صداوسیما شدنم شایعه است

عبدالرضا رحمانی فضلی انتخاب شدنش به عنوان رییس سازمان صدا و سیما را رد کرد و آن را شایعه دانست. وزیر کشور که در حاشیه دیدار با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با خبرنگاران سخن می‌گفت، بااشاره به نهایی شدن انتخاب معاون سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: در این زمینه دو تا سه گزینه انتخاب شده و به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)،با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش زمان اقامت زائران در قم، خواستار احداث اقامتگاه ارزان قیمت برای زائران شد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این مساله گفت: باید در ایجاد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از پتانسیل این بخش استفاده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت ساخت زائرسرا در استان قم اظهار کرد: در قم با کمبود زائرسرا مواجه هستیم و نیاز است زائرسراهایی ساخته شود تا بتوانیم برای اسکان کوتاه مدت زائران استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی گفت: چنان چه اقامتگاه‌هایی برای کسانی که تمایل دارند بیش از چند ساعت در قم حضور داشته باشند ساخته شود در بالابردن مدت زمان حضور زائران در قم تاثیرخواهد داشت.

در ادامه این دیدار معاون امور اجرایی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)،مبلغ بدهی دولت به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) را 10 هزار میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این بدهی بابت اراضی است که در اختیار نهادها و سازمان‌ها گذاشته شده است.

رضا توحیدی‌نیا تاکید کرد: امسال مقرر شد دولت 280 میلیارد تومان از این مبلغ را به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) بپردازد.

در پایان این دیدار عکس حرم مطهر حضرت معصومه (س) به وزیر کشور اهدا شد.