کد خبر: ۵۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۸

کارمندان خواستار حل مشکلات معیشتی شدند

جامعه اسلامی کارمندان طی بیانیه ‌ای با تبریک چهارم شهریور روز کارمند، از دولت خواست تا در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی این قشر گام های عملی بردارد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر یعنی کسانی که بخش اعظم اداره امور کشور را در دست دارند و در سطوح مختلف استخدامی ، کارشناسی ، مدیریتی و تخصصی در عرصه های گوناگون در تدبیر امور،علم و صنعت و فن آوری و ... در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم در تلاش هستند باید تجلیل و تقدیر به عمل آید.

کارمندان کشور درگذشته تحت فرماندهی حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اکنون تحت مدیریت ولی فقیه زمان حضرت ایت الله العظمی خامنه ای مقام معظم رهبری در اداره امور و توسعه و پیشرفت برنامه های خرد و کلان گام برداشته‌اند و از جان ودل در جهت سربلندی و افتخار میهن اسلامی تلاش می نمایند.

چامعه اسلامی کارمندان با اغتنام از فرصت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب بویژه در مورد اقتصاد مقاومتی استقبال نموده و بر این باور است که باتدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه ریزی ومدیریت جهادی می توان از استعدادها و ظرفیت های سرشار کشور در جهت پیشرفت در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و علمی بهره برد.

توصیه ما به دولت محترم نیز این است که در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی اقشار کم در آمد بویژه کارمندان گام های عملی بردارد.

جامعه اسلامی کارمندان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم در نظام جمهوری اسلامی ایران کار را عبادت می داند و با پیروی از خط امام (ره) و رهبری مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی و حمایت و کمک به دولت یازدهم می باشد.