کد خبر: ۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۰۵

جدال لفظی لاریجانی و رسایی در مجلس

  رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رسایی گفت: شما تکلیفتان روشن است هر جا که به نفع‌تان نیست شروع به شعار دادن می‌کنید.

علی لاریجانی در پایان جلسه علنی امروز مجلس در واکنش به درخواست رسایی برای تذکر مجدد در راستای قرائت گزارش کمیسیون امنیت‌ ملی درباره حادثه 22 بهمن در قم گفت: اگر شما امروز صبح انصاف به خرج می‌دادید و حرمت کمیسیون را رعایت می‌کردید این همه بحث کش پیدا نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: هی شعار ندهید واقعه‌ای رخ داد شما باید در این واقعه درست عمل می‌کردید و کمیسیون امنیت نیز زحمت کشیده و کمیسیون مرجع حقوقی است و این طور نیست که هر کسی که بخواهد بتواند نظری دهد؛ مثل این است که قوه قضاییه نظر دهد و دیگران هم مانند آن بتوانند اظهار نظر کنند نه اینطور نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چطور راجع به فتنه 88 که کمیسیون نظر داد به کسی اجازه ندادید که نظری دهد،‌ چطور راجع به گزارش کمیسیون از اختلاس 3 هزار میلیاردی، کسی حرفی نزد اینجا که شد کمیسیون را تخریب می‌کنید؟!

وی خطاب به رسایی گفت: هیچ وقت حرف نزدید شما دفاع از دولت می‌کردید متاسفم از اینکه حالا طلبکاری برخورد می‌شود،‌همه کارهایتان خلاف قانون است.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در ادامه خطاب به رسایی گفت: آقای رسایی شما تکلیفتان روشن است هر جا که به نفع‌تان نیست شروع به شعار دادن می‌کنید متاسفم به حال شما، بسیار از غائله‌هایی که رخ داده مربوط به همین گروه است که شروع کرده اگر اسامی خوانده می‌شد شما متوجه می‌شدید.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر پرونده شماها را رسیدگی کنند مطلب روشن می‌شود که شما بیشتر توهین کردید.