کد خبر: ۵۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۲

«يوسف تيموري» در نقش يک «تروريست» ظاهر مي شود


جام جم: يوسف تيموري يکي از نقش هاي منفي سريال «آمين» را بازي مي‌کند.

مجموعه تلويزيوني «آمين» به کارگرداني منوچهر هادي و تهيه‌کنندگي جواد نوروز بيگي که از اوايل خرداد امسال در شهرک راه آهن کليد خورد بزودي به نيمه راه تصويربرداري مي رسد.

گروه توليد که اين روزها همچنان در لوکيشن مرکز پليس فاتب در خيابان معلم مشغول تصويربرداري هستند، پيش از اين در لوکيشن هايي از جمله برجي در تهران، مرکز فرماندهي پليس تهران بزرگ،‌ خانه اي در شهرک چشمه، ويلايي در کرج، امامزاده پنج تن (ع) به ضبط تصاوير پرداخته اند. تدوين همزمان سريال را نيز موحد شادرو برعهده دارد.

يوسف تيموري که اخيراً به گروه بازيگران پيوسته و تست گريم هم شده، قرار است نقش يک تروريست را در اين مجموعه بازي کند. بازي او احتمالاً در لوکيشن جديدي از اول هفته آينده آغاز مي‌شود. اين محل قهوه خانه اي در قصه است که توسط خلافکاري به نام خسرو (با بازي خسرو امير صادقي) اداره مي‌شود. داريوش فرهنگ، کاظم بلوچي، بهناز جعفري، آشا محرابي، سودابه بيضايي، هادي ساعي، شاهرخ استخري، خاطره حاتمي و امين حيايي در اين سريال بازي دارند.

در خلاصه داستان اين سريال به نويسندگي زامياد سعدونديان آمده: سرهنگ شيرازي، فرمانده تيم ويژه (آمين) مسئوول رسيدگي به پروژه مجرم و خلافکار فراري، همايون تمدن هستند که سال گذشته طي عمليات گروگان گيري، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پليس با کشف کانتينري حامل مواد مخدر به ردي از همايون مي رسد. همزمان فرزند همايون (فرزاد) براي شرکت در مراسم سالگرد درگذشت همسرش مريم نوين وارد ايران شده است. به همين دليل مأموران علاوه بر بررسي سرنخ هاي به دست آمده از کانتينر، فرزاد را نيز براي رسيدن به همايون زير نظر مي گيرند، اما... .

نگارش فيلمنامه اين سريال به پايان رسيده اما طبق پيش بيني ها تصويربرداري آن تا نيمه پاييز ادامه خواهد داشت. اين سريال با مشارکت مؤسسه ناجي هنر و سيما فيلم براي پخش در هفته نيروي انتظامي در اواخر مهرماه از يکي از شبکه هاي سيما آماده مي‌شود. ساخت موسيقي و ترانه تيتراژ سريال نيز هنوز آغاز نشده است. قرار است بخش هايي از اين مجموعه که سومين سريال منوچهر هادي پس از «خداحافظ بچه» و «خوب، بد، زشت» محسوب مي‌شود، در شمال کشور تصويربرداري شود.