کد خبر: ۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۳

قلعه‌نویی و رحمتی رودرروی هم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: رأی پرونده قلعه‌نویی، رحمتی، موسوی و کعبی را در روزهای آینده صادر خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، علی اکبر محمدزاده در مورد پرونده امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی در کمیته اخلاق عنوان کرد: قرار بود در این هفته رای پرونده رحمتی اعلام شود که با توجه برگزاری مسابقات لیگ برتر، دوستان نتوانستند به کمیته اخلاق بیایند و اعلام رای به تاخیر افتاد. با این حال در هفته آینده رای پرونده مهدی رحمتی، حسین کعبی و ایمان موسوی را اعلام خواهیم کرد.

او خاطرنشان کرد: پس از شنیدن صحبت‌های حسین کعبی درباره اظهارات در خصوص قلعه‌نویی رای این پرونده را نیز صادر می‌کنیم.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص اینکه گفته می‌شود این کمیته از مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال خواسته اظهارات جواد نکونام را به صورت مکتوب دریافت کند و در اختیار این کمیته اخلاق قرار دهد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ما نامه‌های اخطار یا دعوت را به دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌فرستیم تا با امضای وی به دست آنها برسد. جواد نکونام نیز این قاعده مستثنی نبود و ما نامه دعوت از او را به دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

محمدزاده در پایان بار دیگر بر عزم این کمیته بر برخورد با خالکوبی و نحوه آرایش بازیکنان تاکید کرد و گفت: هر گونه ظاهر سازی و آرایش ورزشکاران تخلف محسوب شده و در مرحله اول به بازیکنان اخطار می‌دهیم و در صورت تکرار آنها را جریمه خواهیم کرد.