کد خبر: ۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۴

نجفی:رئیس‌جمهور باید فرد دیگری را معرفی کند

سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه اگر لازم باشد تغییراتی را در وزارتخانه ایجاد می‌کند گفت: همزمان با سرپرستی‌ام در وزارت علوم نمی‌توان به ستاد هماهنگی اقتصادی برسم و رئیس‌جمهور باید فرد دیگری را معرفی کند.

به گزارش فارس، محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان رئیس شورای هماهنگی مناطق آزاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در دوران سرپرستی خود تغییراتی ایجاد می‌کنید یا خیر اظهارداشت: اگر لازم باشد این کار را انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد کمیته‌ای که به منظور بورسیه‌ها تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های من در وزارت علوم شفافیت همه مسائلی است که تاکنون اتفاق افتاده است یا می‌افتد که اگر لازم باشد همه را در جریان می‌گذاریم.

نجفی تصریح کرد: این کمیته تاکنون گزارشی را ارائه نکرده است. سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال وزارت وی وجود دارد خاطرنشان کرد: در عالم امکان هر احتمالی ممکن است.

نجفی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه آیا همزمان با سرپرستی خود در وزارت علوم به سرپرستی ستاد هماهنگی اقتصادی نیز خواهید پرداخت یا خیر گفت: من دیگر نمی‌توانم به این امر ادامه دهم و رئیس‌جمهور باید برای ستاد هماهنگی اقتصادی فرد دیگری را معرفی کند.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته بود اگر جای فرجی‌دانا بودم از کوره در می‌رفتم، خاطرنشان کرد: من این را نگفتم بلکه در وصف فرجی‌دانا این حرف را گفتم که اگر در آن جلسه بودم شاید از کوره در می‌رفتم و منظور من از این حرف تعریف از سجایای اخلاقی فرجی‌دانا بود که بسیاری از این انتقادات به وی نادرست بود.