کد خبر: ۵۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۰

پيام فرمانده کل سپاه به مردم غزه و فرماندهان مقاومت فلسطين

سرلشکر جعفري با تاکيد بر استحکام‌ بخشي به سازماندهي نيروها، توسعه توان دفاعي در کرانه باختري و افزايش حجم، برد و دقت موشک‌هاي مقاومت فلسطين گفت: ملت ايران و سپاه بيش از گذشته شما را ياري خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي کل سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه در پي پيروزي مقاومت فلسطين برابر ارتش رژيم صهيونيستي در جنگ 51 روزه، پيامي خطاب به مردم غزه و فرماندهان مقاومت صادر کرد که متن پيام بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

... وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنکَبُوتِ

مردم مظلوم غزه و فرماندهان شجاع جبهه مقاومت فلسطين!

سرانجام با مقاومت مظلومانه شما و استعانت حق تعالي، لانه‌ي عنکبوت در هم شکست. اين پيروزي عظيم بر شما مبارک باد، يک افتخار بزرگ و ماندگار در تاريخ اسلام و مبارزات حق طلبانه مسلمانان که تا ابد باقي خواهد ماند.
ما در اين مبارزه سخت و جانکاه، تنهايي شما را مي‌ديديم و هر آن شوق داشتيم در کنارتان با دشمنان ديرينه اسلام بجنگيم و آرزو داريم اين آرمان محقق شود.
بدون ترديد اين مقاومت 51 روزه شما، نقطه‌ي آغازي براي فروپاشي رژيم سفاک و کودک کش صهيونيستي خواهد بود و مي‌بايست براي اين آينده‌ي روشن و نزديک، آمادگي‌هاي همه جانبه را دوچندان ساخت.

امروز انقلاب شکوهمند اسلامي ما با روند شتابان خود، توجه مسلمانان عالم و آزاديخواهان جهان را به خود جلب کرد و اين مقاومت و پيروزي شما عمق استراتژيک انقلاب اسلامي را در جغرافيايي گسترده‌تر افزايش داد با وجود آنکه همه تلاش دشمنان در سال‌هاي اخير بر اين متمرکز بود که مسلمانان انقلابي را در منطقه با هم درگير سازد تا از شما غافل شود اما با لطف الهي و رهبري حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي عزيز، اين توطئه‌ي راهبردي دشمن کشف و با اعلام هوشمندانه آن جبهه انقلاب اسلامي توانست با موفقيت از آن عبور کند و فلسطين همچنان به فرموده امام خميني کبير (ره) پاره تن اسلام باقي بماند.

بدانيد ما تا آخر، از ايمان و آرمان شما، از عزت و استقلال شما و تا آزادي کامل همه سرزمين‌تان و با حاکميت شما بر همه فلسطين اشغالي در کنارتان خواهيم بود و از اين آرمان‌هاي مقدس دفاع خواهيم کرد.
بايد در اين راه سخت و طولاني به سازماندهي نيروها استحکام بخشيد، زيرساخت‌ها و توان دفاعي را هر چه بيشتر و به فرموده امام‌مان در کرانه باختري هم توسعه داد و بر حجم، برد و دقت موشک‌هاي خود بيفزاييم و با تکيه بر قدرت لايزال الهي و تقويت معنويت در همه ابعاد، همچنان بر هدف‌ها و آرمان‌هاي بلند خود پافشاري کنيد تا همه جهانيان بيش از پيش به حقانيت قرآن و آيات نوراني آن ايمان آورده و با همه وجود باور کنند که اگر جامعه‌اي به اين دستور الهي «واعدو لهم من استعطم من قوه» عمل نمود و فشارهاي دشمنان و سختي‌هاي مقاومت در راه خدا را تحمل کرد آن وقت وعده الهي بدون ترديد محقق خواهد شد که: «ان تنصرالله ينصرکم و...».

امروز همه انقلابيون مي‌دانند که بايد بيش از گذشته قدرشناس مردم صبور و با ايمان غزه و همه فلسطينيان مقاوم و انقلابي باشند و بازسازي مناطق و خانه‌هاي آسيب‌ديده و رفاه اجتماعي مردم عزيز غزه در راس امور و پشتيباني‌ها قرار دارد.

مطمئن باشيد مردم انقلابي ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همانند گذشته و بيش از آن، در همه زمينه‌هاي دفاعي و اجتماعي، شما را ياري خواهند کرد.

ما تا آخر در کنار شما ايستاده‌ايم، علم جهاد در راه خدا را همچنان برافراشته نگاه داريد که عزت شما و همه مسلمانان در گرو اين جهاد مقدس است و بدانيد محو رژيم پوشالي و خونخوار صهيونيستي به ياري خداوند متعال بالاترين دستاورد پيمايش در اين راه الهي است و پيروزي نهايي هم چندان دور نخواهد بود.

وما النصر إلا من عند الله العزيز الحکيم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي