کد خبر: ۵۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۹

اشپيگل: دختر صدام با حمايت مالي از تروريست‌هاي داعش روياي بازگشت به قدرت را در سر دارد

ايرنا: هفته نامه آلماني اشپيگل در گزارشي درمورد جنايات گروه تروريستي داعش در عراق، از 'رغد حسين' دختر صدام ديکتاتور سابق اين کشور به عنوان يکي از حاميان مالي داعش نام برد و نوشت: رغد با حمايت از جنايت هاي داعش روياي بازگشت به قدرت خودش و بعثي ها را در سر مي پروراند.

اين نشريه آلماني در گزارش خود به نقل از ديپلمات هاي مستقر در خاورميانه، نوشت: دختر بزرگ صدام از تروريست هاي داعش در عراق حمايت مالي مي کند و چندين تن از نظاميان ارشد دوره ديکتاتور سابق عراق از جمله 'فاضل الهيالي'، 'ابو علي انوري' و 'عدنان السويداوي' که همه چيز خود را بعد از سقوط صدام از دست داده اند در جمع گروه تروريستي داعش از حقوق بگيران دختر صدام هستند.

اين مطلب در ادامه مي افزايد: رغد همچون پدرش تشنه قدرت است و براي دستيابي به آن همه کار مي کند به طوري که حتي در اين راه همسر خود را نيز قرباني کرده است.

اشپيگل نوشت: رغد حسين با صبر و حوصله فراوان منتظر روزي است که قدرت را در عراق بدست گيرد، وي بعد از کشته شدن صدام نيز تاکيد کرده بود که به عنوان بزرگترين فرزند صدام، جانشين سياسي پدرش است و بايد بر مسند قدرت بنشيند.

اين مطلب مي افزايد: دختر صدام که در گذشته با پوشيدن لباس هاي غربي و بدون حجاب در عموم ظاهر مي شده است، دوباره حجاب بر سرکرده و عکس هاي قرآن بدست پدرش را در صفحه فيس بوک خود به نمايش گذاشته و از او با عنوان 'شهيد راه اسلام' ياد مي کند.

اشپيگل در خاتمه مي افزايد: سازمان پليس جهاني (اينترپل) از سال 2007 رغد حسين را به دليل حمايت از قيام عليه آمريکايي ها در عراق،تحت تعقيب قرار داده است.