کد خبر: ۵۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۰

جروزالم پست: تشبيه اسراييل به "خوک تخم مرغ دزد" در نسخه ايراني بازي "انگري بردز"

 يک روزنامه اسراييلي نوشت در جريان نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال در تهران ورژن ايراني بازي معروف " انگري بردز" (پرندگان خشمگين) رونمايي شد.

به گزارش عصر ايران روزنامه جروزالم پست اسراييل مي نويسد در نمايشگاه سالانه رسانه هاي ديجيتال در تهران که همه ساله از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي شود، ورژن ايراني بازي " انگري بردز" رونمايي شد.

بر اساس اين گزارش در ورژن ايراني خوک سبز تخم مرغ دزد در داخل ستاره داوود قرار گرفته و در زير آن پرچم اسراييل به تصوير کشيده شده است.

در بازي انگري بردز که از سال 2009 و پس از ورود نسل تلفن هاي همراه آيفون به بازار عرضه شد پرنده ها بايد با حمله به خوک هاي تخم مرغ دزد آنها را از بين ببرند و پيروزي در اين بازي با از ميان رفتن آخرين خوک تخم مرغ دزد به دست مي آيد.

اين بازي پس از مدت اندکي توانست که در ميان کاربران موبايل محبوبيت فوق العادي اي کسب کند و پس از آن نسخه آنلاين اين بازي و نسخه مخصوص کامپيوترهاي خانگي نيز وارد بازار شد.

در اين بازي بازيکن در نقش پرندگاني ظاهر مي شود که تخم مرغ هايش از سوي چند خوک دزديده مي شود و بايد با کمک تمامي بستگان و پرندگان هم نوع خود براي آزاد کردن تخم مرغ هاي خود و از بين بردن خوک ها به آنها حمله کند.

هر چقدر که بازيکن بتواند با تعداد کمتري پرتاب ،خوکها را از بين ببرد داراي امتياز بالاتر و در نتيجه ستاره هاي بيشتري خواهد بود که به ارتقاء امتياز و رتبه او کمک مي کند. براي اين کار بازيکن بايد با استفاده از منجنيق پرندگان خود را به سوي ساختمان‌هاي نامتعادل خوک ها پرتاب کند تا بتواند تخم مرغهاي دزديده شده خود را پس بگيرد.