کد خبر: ۵۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۱

شجونی: رییس جمهور وزیر ارشاد را ارشادکند

 یک عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فعالیت دولت طی یک سال اخیر خاطر نشان کرد:‌ نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم و چشمان ما هستند؛ اگر اینها از دولت رضایت داشته باشند ما نیز از دولت راضی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در گفت‌و‌گو با ایسنا، ضمن ارزیابی عملکرد یک ساله دولت یازدهم اظهار کرد: ما همه دولت ها را دوست می داریم و برایشان آرزوی توفیق می‌کنیم و همان طور که رهبری فرموده‌اند همه آماده کمک کردن به دولت هستیم.

وی با بیان اینکه ما طی یک سال گذشته نگران و دلواپس برخی اقدامات دولت بودیم، اضافه کرد: ما طی سال گذشته برای برخی اقدامات نگران و دلواپس بودیم که متاسفانه با بی‌مهری دولت مواجه شدیم.

این فعال سیاسی، تبعیت از مقام معظم رهبری را هم برای دولت و هم برای ملت اتفاقی خوشایند خواند.

شجونی با اشاره به عملکرد دولت خاطر نشان کرد: ما زمانی که مشاهده می کنیم رئیس مجلس اظهار می‌کند که برخی از مصوبات دولت غیرقانونی است، نگران می شویم. ما همچنین زمانی که در جای جای کشور سفر می کنیم و مردم از ما می پرسند که چرا پس از صد روز وعده داده شده گرانی و بیکاری برطرف نشد، مانند مردم نگران می شویم.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که هرگاه نمایندگان مردم از عملکرد دولت رضایت داشتند ما نیز از دولت نیز راضی می‌شویم گفت: هنوز نمایندگان مجلس آنطور که باید از دولت راضی نیستند. زمانی که نمایندگان مردم که چشم ما هستند از دولت رضایت داشته باشند ما نیز از دولت نیز راضی خواهیم بود.

این فعال سیاسی با بیان این‌که دولت در ادامه کار خود باید به نکات مهمی توجه کند اظهار کرد: رئیس جمهور باید متوجه باشد که در لباس مقدس روحانیت قرار دارد. همچنین باید توجه کند که هم به رهبری و هم به ملت قول داده است.

وی با بیان اینکه برخی از وزرا و استانداران دولت با آرمان‌های دولت و نظام همخوانی ندارند، افزود: رئیس جمهور باید علاوه بر اینکه به وعده‌های خود عمل می‌کند، وزرای خود را نیز ترمیم و تصحیح کند؛ به طور مثال رئیس جمهور باید وزیر علوم را تعلیم و وزیر ارشاد را ارشاد کند در غیر این صورت اگر قرار بر این باشد که نظام یک آهنگ داشته باشد و وزیر ارشاد یک آهنگ دیگر نقض غرض صورت می گیرد و این موضوع با لباس آقای روحانی منافات دارد.