کد خبر: ۵۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۲

سوني در تيزر جديد خود سوال مي‌کند "اين اعداد چه معنايي مي‌تواند داشته باشد؟"

سوني پيش از ورورد به IFA 2014 يک تيزر ديگر را نيز براي جلب توجهات به سمت محصولات خود ارائه کرده و در آن تلاش نموده با پرسيدن سوالي از قرار "اين اعداد چه معنايي مي‌توانند داشته باشند؟"، کنجکاوي کاربران را برانگيزد. با ما در ادامه همراه باشيد.

اگرچه فاش شدن پشت سر هم تصاوير و مشخصات فني دستگاه‌هاي سوني تا حدود زيادي عطش اوليه‌ي کاربران را مرتفع ساخت، اما اين کمپاني ژاپني تلاش کرده با ارائه‌ي تيزرهاي مختلفي در سبک و سياق اعداد، به گرم کردن بازار براي محصولات خود بپردازد.

در تيزر جديد، ضمن پرسيدن اينکه اعداد ارائه شده چه معنايي مي‌تواند داشته باشد، به ارائه‌ي آنچه که به نظر متناسب با ابعاد يک دستگاه باشد پرداخته شده است. سوني اعداد ۱۲۴ ميلي‌متر در ۶.۴ ميلي‌متر را مشخص کرده و جاي رقم سوم را خالي گذاشته است تا کاربران به حدس آن بپردازند.

اين اعداد چندان با ابعاد فاش شده‌ي پيشين در خصوص Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact همخواني نداشته بنابراين از دو حالت خارج نخواهد بود؛ يا شايعات در اين خصوص اشتباه هستند يا اين اعداد اشاره به دستگاه ديگري دارند. ابعاد شايعه شده براي اکسپريا زد ۳ از قرار ۷.۳ × ۷۲.۹ × ۱۴۶.۶ بوده و ابعاد ۸.۸ × ۶۴.۹ × ۱۲۶.۹۸ ميلي‌متر نيز براي اکسپريا زد ۳ کامپکت ارائه شده است.

اين اعداد با در نظر گرفتن اينکه توسط اکانت شبکه اجتماعي توييتر سوني بجاي سوني موبايل ارائه شده، ممکن است حتي اشاره به يک گوشي هوشمند نداشته باشند. مايل هستيم نظر شما را در خصوص احتمالات موجود براي اين اعداد در بخش نظرات بدانيم.