کد خبر: ۵۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۷

رونالدو: مورینیو جو رئال را آشفته کرده بود

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر به انتقاد از هموطن خود پرداخت و ناکامی‌های دو فصل پیش کهکشانی‌ها را به جو ملتهبی که آقای خاص برای آنها ساخته بود، نسبت داد.

به گزارش تسنیم، جنگ لفظی کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو، جنگی که از آخرین فصل حضور آقای خاص در سانتیاگو برنابئو در سال 2013 آغاز شد باز هم ادامه پیدا کرد. چرا که برترین بازیکن جهان دوباره به انتقاد از مربی پیشین خود پرداخته است.

رونالدو که دو شب پیش در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن سال قاره سبز انتخاب شد با اشاره به مربیانی که در روند پیشرفت او در طول دوران بازیگری‌اش نقش داشته‌اند، گفت: تنها مربی که داشتم و توانستم با او رابطه‌ای دوستانه برقرار کنم سرالکس فرگوسن بود. البته با سایر مربیانم مانند مانوئل پیگرینی و کارلو آنچلوتی هم مشکلی ندارم و با آنها به خوبی کنار می‌آیم. با این حال من برای دوستیابی به فوتبال نیامده‌ام بلکه فوتبال بازی می‌کنم تا موفق باشم.

رونالدو 29 ساله که با شبکه تلویزیونی TVI پرتغال مصاحبه می‌کرد با اشاره به روزهای حضور مورینیو در رئال مادرید (2010 تا 2013) گفت: آن روزها جو بدی بر تیم حاکم بود و از نظر انفرادی و تیمی، دوره سختی را پشت سرگذاشتیم. سایر بازیکنان هم از این وضعیت بد بی‌نصیب نبودند و هواداران هم از آن ضربه خوردند.

ستاره پرتغالی رئال مادرید سپس اعتراف کرد که برای خود یک رژیم غذایی مخصوص دارد و اینکه به آمادگی جسمانی‌اش فوق‌العاده اهمیت می‌دهد. او تصریح کرد: در رژیم غذایی من نه خبری از مواد غذایی سرخ‌کردنی است، نه همبرگر، نه فست فود‌ها و نه نوشیدنی‌های گازدار. اگرچه من از نظر ژنتیکی در وضعیت خوبی قرار دارم و می‌توانم هر آنچه که می‌خواهم بخورم.

رونالدو درباره تمریناتش در رئال مادرید هم گفت: من یک ساعت زودتر از همه در تمرینات حاضر می‌شوم. ترجیح می‌دهم در آرامش کارم را انجام دهم. اول از همه در تمرینات شرکت می‌کنم و آخرین نفری هستم که می‌روم. می‌توانید این را از هم‌تیمی‌هایم بپرسید. 50 درصد از موفقیت‌های من به دلیل آمادگی جسمانی‌ام است پس باید آن را حفظ کنم.