کد خبر: ۵۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۸

مسافران در فرودگاه زاهدان سرگردان شدند

لغو پروازهای متعدد شرکت هواپیمایی آسمان از روز گذشته تاکنون بیش از صدها مسافر را در فرودگاه بین‌المللی زاهدان سرگردان کرد.
 
به گزارش مهر، لغو بیش از 6 پرواز از روز گذشته تاکنون توسط شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی موجب سرگردانی و اعتراض بسیاری از مسافران سیستانی و بلوچستانی در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
 
به دلیل نقص فنی صبح امروزپرواز شماره  850 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد تهران به زاهدان و همچنین پرواز شماره 851 که قرار بود ساعت 12 و 45 دقیقه فرودگاه زاهدان را به مقصد تهران ترک کند لغو شد و موجب سرگردانی و اعتراض بسیاری از مسافران شد.
 
روز گذشته نیز پرواز تهران - زاهدان - مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از تاخیری 5 ساعته لغو شد.
 
پرواز شماره 853 تهران- زاهدان- مشهد و بالعکس که مقرر بود ساعت 7 و 50 دقیقه صبح روز گذشته  در فرودگاه بین المللی زاهدان بر زمین بنشیند پس از گذشت تاخیری 5 ساعته از طرف شرکت هواپیمایی آسمان لغو شد.
 
مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در این رابطه گفت: از روز گذشته تاکنون شش پرواز در ساعات مختلف از فرودگاه بین المللی زاهدان به مسیرهای مشهد و تهران به دلیل نقص فنی لغو شده است.
 
حسن اعرابی مقدم در گفتگو اظهار داشت: پرواز تهران-زاهدان که باید روز گذشته ساعت هفت و 50 دقیقه در فرودگاه زاهدان بر زمین فرود می‌آمد و پرواز زاهدان-مشهد که باید ساعت هشت و 50 دقیقه از این فرودگاه پرواز می کرد لغو شدند.
 
وی ادامه داد: همچنین پرواز مشهد-زاهدان که ساعت 12 روز گذشته باید در فرودگاه زاهدان به زمین می نشست و پرواز ساعت 12 و 30 دقیقه همان روز زاهدان-تهران نیز در ادامه این روند لغو شدند.