کد خبر: ۵۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۴۲

واليبال قهرماني جهان ـ لهستان ؛ ايتاليا مقابل ايران زانو زد

والیبالیست های کشورمان در نخستین دیدارشان در رقابت های والیبال قهرمانی جهان تیم قدرتمند ایتالیا را 3 بر یک شکست داد.
والیبالیست های کشورمان در نخستین دیدارشان در رقابت های والیبال قهرمانی جهان تیم قدرتمند ایتالیا را 3 بر یک شکست داد.

به گزارش «تیک» ، والیبالیست های کشورمان در ست اول ، نخستین امتیاز را از آن خود کردند و پس از آن تا امتیاز 3 پایاپای با ایتالیا پیش رفتند تا اینکه پوشش ها ، دفاع ها و دریافت های خوب والیبالیست های ایرانی باعث شد طی بازی اختلاف امتیاز زیادی با حریف قدرتمندشان داشته باشند.

تیم ملی والیبال کشورمان این ست رو با اختلاف 9 امتیاز و با نتیجه 25 بر 16 پیروز شد.
در ست دوم هم با وجود اینکه امتیاز نخست از آن تیم ملی ایران بود اما در ادامه تا امتیاز 14 دو تیم درپی هم بودند تا اینکه ایتالیا در بازی اختلاف 2 و سه امتیاز را حفظ کرد و در آخر ایتالیا این ست رو 25 بر 23 برد.

امتیاز نخست ست سوم هم همچون ست های قبلی به ایران رسید. در ادامه 2 تیم امتیاز به امتیاز همدیگر را تعقیب کردند و اختلاف امتیازی کمی در این ست ایجاد شد و در امتیاز 20 سرویس های خوب مهدوی و دفاع پر تعداد تیم ایران باعث شد کار برای ایتالیایی ها سخت تر شود. ست سوم را والیبالیست های کشورمان 25 بر 21 ایتالیایی ها رو بردند.

ایران در ست چهارم هم امتیاز نخست را کسب کرد در ادامه والیبالیست های کشورمان با دفاع خوب ، نقشه های بروتو در خط حمله را به بن بست کشاند.

بلندقامتان ایرانی ست چهارم کار را تمام کردند و 25 بر 22 ایتالیا رو شکست دادند.
تیم ایران در هجدهمین دوره رقابت های والیبال مردان جهان در گروه D یازدهم شهریور با آمریکا روبرو خواهد شد و پس از آن با فرانسه ، بلژیک و پورتوریکو بازی می کند. ملی پوشان کشورمان دراین دور از رقابت ها با لباس های سفید ، سرمه ای و قرمز حضور دارند.