کد خبر: ۵۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۴

تصاویر: بازگشت چمران به صندلی ریاست

در انتخابات رییس شورای شهر تهران که دقایقی پیش برگزار شد ، مهدی چمران که پیش از این 10 سال رئیس شورای شهر تهران بود ، با کسب 18رای از تعداد 31رای برای صندلی ریاست شورا تکیه زد.

در حالی که پیش بینی ها حکایت از آن داشت که در دومین سال فعالیت شورا، هیات رئیسه شورای شهر تغییر می کند چمران با بیشترین رای کرسی ریاست شورای اسلامی شهر تهران را از آن خود کرد.

در حالی که موضوع رای گیری در جلسه غیرعلنی یکشنبه نهم شهریورماه قرار بود پیگیری و اجرا شود تا اعضای شورا به دور از چشم رسانه ها فرد مورد نظر خود را معرفی کنند و دیگر از حاشیه هایی چون خط خوردگی در رای و کنارگذاشتن تفکرات سیاسی اعضاء خبری نباشد اما رای گیری به جلسه علنی امروز مورخ 11.6.93 موکول شد.

بر اساس این گزارش پیش از این خبرهایی مبنی بر تغییر رویکرد اصولگرایان و اصلاح طلبان شورا شکل گرفته و حتی زمزمه هایی از حضور دنیامالی در میان کاندیداهای ریاست شورا بود اما در نهایت این مسجد جامعی و چمران بودند که به عنوان منتخبان شورا مقابل هم قرار گرفتند و در حالی که مسجد جامعی با بیان اینکه " من برای ریاست شورا طرح و ایده دارم و به دنبال گسترش روابط شورای شهر با همه نهادها و سازمان ها هستم " از ریاست خود دفاع کرده بود و چمران حتی حاضر به معرفی خود به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان نشده بود، چمران توانست با کسب 18 رای بر کرسی ریاست شورای شهر بنشیند.

عکس های آرمین کرمی عکاس مهر، حامد ملک پور عکاس تسنیم و مرضیه سلیمانی عکاس ایرنا از انتخاب چمران به ریاست شورای شهر تهران را در زیر می بینید.