کد خبر: ۵۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۶

کفاشیان: صعود به المپیک و جام جهانی اولویت دارند/ از باشگاه‌ها تشکر می‌کنم

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد صعود به المپیک و جام جهانی اهداف اصلی فدراسیون است اما فعلا المپیک در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز عصر تیم ملی امید درباره حضور این تیم در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: این تیم پیش‌درآمدی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک است. ما می‌خواهیم با ادامه دادن همین روند سهمیه المپیک را کسب کنیم و در بازی‌های آسیایی هم جزو رشته‌های مدال‌آور باشیم.

وی درباره حضور تمام بازیکنان دعوت شده تیم در اردو گفت: از باشگاه‌ها تشکر می‌کنم که با تیم امید همکاری کردند. زمانی که تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی درخشید، سودش به همه فوتبال رسید و مردم باز هم به آن اعتماد کردند. اکنون همه می‌دانند که برخی باشگاه‌ها به خاطر مصدومیت بازیکنان‌شان با مشکل روبه‌رو هستند ولی با این حال از آن‌ها می‌خواهم سعه صدر داشته باشند تا تیم امید فضای خوبی برای کار کردن داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: پس از بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی ما طوری است که هر گاه تیم بزرگسالان در روزهای فیفا اردو و بازی تدارکاتی داشت، تیم امید هم برنامه داشته باشد و همه چیز زیر نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان باشد تا دیگر این مشکلات پیش نیاید.

کفاشیان درباره احتمال صعود ایران به المپیک پس از 40 سال گفت: اهداف اصلی ما صعود به المپیک و جام جهانی است اما فعلا المپیک در اولویت است. اکنون برخی از بازیکنان امیدمان مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در خارج از کشور بازی می‌کنند و فعلا نمی‌توانند به تیم ملحق شوند اما در آینده می‌توانند به ما کمک کنند.

وی افزود: این دوره مسابقه‌های ورودی المپیک به صورت متمرکز برگزار می‌شود و ما شهرهای تهران و مشهد را به عنوان میزبان این بازی‌ها پیشنهاد داده‌ایم. اگر میزبانی این بازی‌ها را بگیریم، کمک زیادی به ما می‌شود که به المپیک برسیم. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اردوهایی که داریم و پتانسیل بازیکنان، امید زیادی داریم که به المپیک برسیم.

کفاشیان در پایان درباره آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش گفت: متن قرارداد را با ایمیل برای او می‌فرستیم و ان‌شاءالله او هم آن را تایید می‌کند و برای امضای قرارداد به ایران می‌آید. من شخصا فکر می‌کنم که او این کار را خواهد کرد.