کد خبر: ۵۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۰۴

چرا شهرام جزایری هنوز در زندان است؟

اگر کسی به اتهام دیگری بازداشت نباشد حتی یک ساعت هم بی‌جهت در زندان نمی‌ماند.
 رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت که دادگستری تهران اعلام کرده شهرام جزایری به اتهام دیگری باید در زندان باشد.

به گزارش «تیک»، علی‌اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران درباره‌ این که شهرام جزایری معتقد است محکومیتش به پایان رسیده است و همچنان در زندان است، گفت: این که محکومی معتقد باشد مدت محکومیتش تمام شده کفایت نمی‌کند. بلکه باید مقام قضایی در این زمینه اظهار نظر کند.

وی افزود: اگر کسی به اتهام دیگری بازداشت نباشد حتی یک ساعت هم بی‌جهت در زندان نمی‌ماند.

جهانگیر در پاسخ به این سوال که چه مقدار از دوران محکومیت شهرام جزایری باقی مانده است، گفت: برای موضوعی که از قبل وجود داشته باید ظرف همین مدت‌ها محکومیتش تمام می‌شده ولی با توجه به پیگیری که ما از دادگستری تهران کردیم نظرشان این است که فعلا در زندان باشد.

جهانگیر درباره‌ موضوع آتش سوزی زندان شهرکرد نیز گفت: ما در این زمینه گزارشی به رئیس قوه قضاییه ارائه کردیم.

وی درباره‌ اظهارنظر مسئول زندان شهرکرد مبنی بر این که تخلفات احتمالی کارکنان زندان در این زمینه در دست بررسی است گفت: اگر سهل انگاری از سوی مجموعه‌ ما صورت گرفته باشد حتما برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها درباره‌ آزادی یک تبعه‌ اوکراینی متهم به خرابکاری در نیروگاه بوشهر گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و باید بررسی کنم.

وی درباره‌ استفاده از دستبندها و پابندهای الکترونیکی نیز گفت: به ما قول دادند که ظرف روزهای آینده این دستبندها و پابندها رفع اشکال شود تا در 4 یا 5 نقطه عملیاتی شوند.