کد خبر: ۵۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۵۹

هاشمی رفسنجانی: وزیر خارجه دانمارک در مشهد بهت زده بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر استفاده کشور از خدمات توزیعی تعاونی‌ها در مقاطع مختلف پس از انقلاب،اظهار کرد: در شرایطی که بیکاری و رکود اقتصادی مشکل اصلی جامعه است، می‌توان از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در بخش‌های تولید، توزیع و مصرف استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف تعاون، با تبریک میلاد امام رضا(ع)، گفت: اگرچه آن روز آن انسان شریف را اذیت کردند، اما خداوند این گونه تقدیر کردند که مشهدالرضا بارانداز روحی مسلمانان و به خصوص شیعیان شود.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه دانمارک که برای دیدار رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به مشهد رفته بود، اظهار کرد: از دیدن وسعت حضور مردم در حرم تعجب کرده و می‌گفت چه مکتب جالبی دارید که مردم در فضایی صمیمی و خیلی آرام، جشن گرفته بود.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه ائمه معصوم(ع) در جوامع اسلامی، به مظلومیت ائمه(ع) در بقیع و ناامنی‌های حرم ائمه(ع) در سامرا و کاظمین اشاره و خاطر نشان کرد : انسان وقتی به حرم این بزرگان می‌رود، احساس امنیت و معنویت خاصی پیدا می‌کند و این نشان از جایگاه این انسان‌های شریف نزد پروردگار است.