کد خبر: ۵۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۶۳

احمدي‌نژاد: زمانش که برسد حتما صحبت خواهم کرد

احمدي نژاد پس از خروج از مسجد النبي(ص) به ديده بوسي با برخي از افراد حاضر در مراسم ختم پدر وزير اطلاعات دولت دهم پرداخت و تقاضاهاي برخي را که در قالب نامه‌اي مطرح شده بود را دريافت کرد.
رييس جمهور سابق گفت: زمانش که برسد حتما صحبت خواهم کرد.

به گزارش «تیک»، بعدازظهر امروز مراسم ختم عبدالرسول مصلحي پدر حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير سابق اطلاعات در حالي در مسجد النبي نارمک برگزار شد که در اين مراسم شخصيت‌هايي از وزراي دولت دهم تا بعضي از افراد منتسب به جبهه پايداري در آن حاضر شدند.

از نکات قابل توجه اين مراسم حضور احمدي نژاد رئيس دولت‌هاي نهم ود هم بود.

وي طبق روال هميشه در پاسخ به سوال خبرنگاران به لبخند و پاسخ هاي هميشگي خود اکتفا کرد.

احمدي نژاد پس از خروج از مسجد النبي(ص) به ديده بوسي با برخي از افراد حاضر در مراسم ختم پدر وزير اطلاعات دولت دهم پرداخت و تقاضاهاي برخي را که در قالب نامه‌اي مطرح شده بود را دريافت کرد.

رئيس دولت نهم ودهم در واکنش به سوالي مبني براينکه نظر شما در خصوص فرمايشات رهبري در خصوص پرهيز از تخريب دولت،چيست؟ سکوت کرد و خطاب به اين خبرنگار گفت بيشتر به سوال خود فکر کن.

احمدي نژاد در پاسخ به اين سوال که با گذشت يکسال آيا صحبتي نخواهيد کرد گفت: زمانش که برسد حتما صحبت خواهم کرد.

وي طبق روال به خبرنگاران گفت: که ما مخلص شما هستيم.

احمدي نژاد در پاسخ به اين سوال که نظر شما در مورد خودروها و ساختمان‌هايي که گفته مي‌شود که دولت نهم و دهم آنها را هنوز تحويل نداده چيست، گفت: ببنيد در همين چند دقيقه چقدر کاغذ و نامه به ما داده‌اند.

وي درپاسخ به اين سوال که آيا شما برنامه اي براي انتخابات مجلس دهم داريد خنديد و گفت تنها چيزي که من هم اکنون مي توانم به شما بگويم و قطعي هم است اين است که عجله دارم و مي‌خواهم بروم.

رييس جمهور سابق در پايان به خبرنگاران گفت: خدا شما و خانواده‌تان را سلامت نگه دارد.

گفتني است در اين مراسم پارچه نوشته‌هاي تسليت و تاج گل‌هايي از سوي برخي از اشخاص و نهادها وجود داشت که يکي از آنها از سوي قاليباف شهردار تهران و برخي ديگر از سوي جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش، معاون هماهنگي وامور مناطق شهرداري تهران بود.

همچنين اداره کل اوقاف و امور خيريه استان تهران، بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و نمايندگي ولي فقيه در سپاه حفاظت ولي امر و ستاد نماز جمعه و مرکز پيگيري هاي ويژه دادستاني کل کشور و برخي کارکنان وزارت اطلاعات با پارچه‌نوشته‌هايي درگذشت پدر وزير سابق اطلاعات را تسليت گفته بودند.

از نکات قابل توجه اين مراسم حضور رويانيان و فتح اله زاده با يکديگر در مراسم ختم پدر حجت الاسلام حيدر مصلحي بود.