کد خبر: ۵۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۷۱

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا: همکاری با ایران در ارتباط با داعش، سطح انتظارات مقام‌های ایرانی را بالا می برد!

رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا همچنین در ادامه گفت چنانچه مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد، پیامدهای سختی در انتظار ایران خواهد بود، بنابراین نه عملی و نه منطقی است که این دو موضوع را با هم پیش ببریم.
رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا، همکاری ایالات متحده با ایران در مبارزه با شبه نظامیان گروه تروریستی داعش را مطلوب نمی‌بیند.

به گزارش «تیک»، کارل لوین سناتور دموکرات از ایالت میشیگان ، روز پنجشنبه در نشستی در شورای روابط خارجی گفت، هرنوع همکاری با ایران در ارتباط با داعش، مذاکرات هسته‌ای با آن کشور را پیچیده می‌کند، چرا که این دو موضوع ممکن است در نقطه‌ای با هم تداخل پیدا کنند.

لوین در این نشست که در واشنگتن پایتخت آمریکا برگزار شد، گفت معتقد است که واشنگتن نباید با همکاری با تهران برای مقابله با داعش، سطح انتظارات مقام‌های ایرانی را بالا ببرد، تا جایی که آنها انتظار داشته باشند در ازای این همکاری، آنگونه که باید، آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با آن کشور موضع قاطعی را اتخاذ نکند.

رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا همچنین در ادامه گفت چنانچه مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد،  پیامدهای سختی در انتظار ایران خواهد بود، بنابراین نه عملی و نه منطقی است که این دو موضوع را با هم پیش ببریم.