کد خبر: ۵۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۶

سردار نقدي: قرارگاه داعش در داخل کاخ سفيد است

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: مرکز فرماندهي داعش کاخ سفيد امريکاست، امريکا خود اين غده سرطاني و جريان منحرف را در منطقه به راه انداخته و اجراي نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پليدي است که دنبال کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بسيج، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در پنجمين همايش سالانه بازسازي واقعه عظيم غدير که در سالن شهيد مطهري سپاه الغدير استان يزد با حضور دست اندرکاران اجراي برنامه بزرگ بازسازي واقعه غدير از سراسر کشور برگزار شد گفت: مهمترين پيام غدير ولايت است و به اهتزاز در آوردن پرچم ولايت و بلند کردن فرياد آن بزرگترين مسئوليت ماست.

سردار نقدي با قرائت بخش هايي از خطبه غدير که توسط پيامبر اعظم اسلام (ص) در واقعه عظيم غدير قرائت شده بود مهمترين پيام غدير را پايبندي به ولايت معرفي کرد.

وي با اشاره به درک و التزام عملي به ولايت ادامه داد: نبي مکرم اسلام (ص) در اين خطبه بر امر به معروف و نهي از منکر تاکيد بسياري داشتند و راس امر به معروف و نهي از منکر را تبليغ پيام غدير معرفي کردند و اين همه تاکيد و دستور در تبليغ پيام غدير به اين خاطر است که هدايت مسلمين به دست ولايت انجام مي شود. شاه کليد پيشرفت امت و فهم اسلام و حرکت به سمت جامعه سعادتمند درک و التزام عملي به ولايت است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به شرايط فعلي مسلمانان در جهان افزود: نبايد به مسئله ولايت صرفا تاريخي نگاه کرد بلکه اين مسئله يک مسئله به روز و مستمر است و تا ظهور منجي عالم حضرت مهدي موعود عج ادامه دارد.

وي با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي و استمرار نظام جمهوري اسلامي در ايران تاکيد کرد: در نظام جمهوري اسلامي پايبندي به ولايت و اعتلاي پرچم ولايت و حکومت شيعي در بالاترين حد اعتلاي خود قرار گرفته است.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج با تاکيد بر اينکه دشمن ولايت را هدف قرار داده اظهار داشت: دشمن تمام همت خود را براي گرفتن ولايت از ملت ما به کار بسته است و امروز تمام پليدي و خباثت خود را عليه ملت ولايتمدار مسلمان سازماندهي کرده و از پي ناکامي در رويارويي مستقيم و جنگ تحميلي نظامي به هجمه فرهنگي، جنگ اعتقادي، تخريب ولايت و اعتقادات ملت به ميدان آمده است.

سردار نقدي با اشاره به آمار شگفت انگيز روند رشد اسلام گرايي در کشورهاي غربي تشريح کرد: مرکز فرماندهي داعش کاخ سفيد امريکاست، امريکا خود اين غده سرطاني و جريان منحرف را در منطقه به راه انداخته و اجراي نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پليدي است که دنبال کرده است.

وي به چهار هدف امريکا از به راه انداختن جريان داعش اشاره کرد و اظهار داشت: اولين هدف امريکا در راه اندازي اين جريان جنايتکار ارائه چهره اي دگرگون از اسلام است که اين هدف با ارتکاب جنايات غير بشري و ددمنشانه و پخش تصاوير آن از رسانه هاي دنيا تامين شده است و دومين هدف آن ايجاد تفرقه، دشمني و جنگ بين شيعه و سني است.

وي در ادامه سومين و مهمترين هدف امريکا را تشريح کرد و گفت: نيروهاي ضد استکباري و ضد امريکايي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، نظام اسلامي را به عنوان نماد و الگوي مبارزه با استکبار پذيرفته بودند و زير پرچم جمهوري اسلامي نيروي عظيمي را عليه استکبار ايجاد کردند.

سردار نقدي در ادامه افزود: در صورتي که روند جذب اين نيروهاي ضد استکباري به انقلاب اسلامي ادامه پيدا مي کرد با رهبري داهيانه ولايت و نظام اسلامي، نيرويي عظيم و غير قابل کنترل ايجاد ميشد. به دنبال اين مسئله امريکا با راه انداختن جريان القائده، خواست تا رهبري قابل کنترل و افراطي را ايجاد کند تا اين نيروهاي عظيم جذب اين رهبري منحرف شوند. در اين راستا کار تا جايي پيشرفت که با هدايت دولت امريکا، القاعده برج هاي دوقلوي نيويورک را منهدم کرد و شرايط را براي ايجاد جبهه اي به ظاهر ضد امريکايي و افراطي آماده کرد.

وي گفت: امريکا با جذب انرژي ها و نيروهاي ضد استکباري زير پرچم القاعده وداعش و ايجاد تفرقه و جنگ هاي مذهبي سعي در از بين بردن اين نيروي عظيم ضد استکباري کرد. قسمتي از اين نيرو در جنگ هاي داخلي و فرقه اي از بين رفتند و بخشي ديگر با تجاوز نظامي امريکا از بين خواهند رفت.

سردار نقدي هدف ديگر امريکا را فراهم کردن زمينه دخالت خود در منطقه و بهانه اي براي حضور و تجاوز نظامي آن در خاورميانه نام برد.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج با تاکيد بر حفظ وحدت ميان مسلمانان ادامه داد: کسي که در شيپور تفرقه شيعه و سني مي دمد و شعار پايبندي ولايت مي دهد دروغي بزرگ مي گويد چرا که دستور صريح ولايت حفظ وحدت و يکپارچگي امت اسلام است.

وي افزود: پيام خطبه غدير اگر درست معرفي شود مي تواند محوري ترين رکن وحدت شيعه و سني باشد چرا که اين خطبه را بدون هيچ کم و کاستي هم شيعه قبول دارد و هم اهل سنت.

سردار نقدي عظمت بازسازي واقعه عظيم غدير را بسيار مهم دانسته و تصريح کرد: زماني که براي اولين بار، روز تشکيل بسيج با عيد غدير تلاقي پيدا کرد ابتکار بي نظير بازسازي واقعه غدير عملي شد. اين برکت بسيج و شهداي آن بود.

وي بر توسعه اين حرکت تاکيد کرد و گفت: امروز وقت آن رسيده که الگوي اين حرکت بزرگ بين المللي شود، بايد از همه مردم جهان اسلام دعوت کرد تا در اين برنامه حضور يافته و از آن بهره مند شوند.

وي افزود: بايد تصاوير هنرمندانه اين برنامه از طريق رسانه ها به تمام جهان منتشر شود تا جان و دل مشتاقان را از اصل نور ولايت متبرک کند.

سردار نقدي در پايان گفت: امروز همه پيروزي هاي ما در پرتو ولايت به دست آمده و بسياري از انقلابيون و آزاديخواهان در طول تاريخ، قيام کرده اند و کشته ها داده اند و در پي مجاهدت هاي بسيار نتيجه اي به دست نياورده اند اما عظمت غزه، لبنان فلسطين و انقلاب اسلامي زير پرچم ولايت محقق شده و اين بزرگترين نعمتي است که بايد در حفظ آن از جان گذشت.