کد خبر: ۵۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۹

وزير امور خارجه بحرين اظهاراتش درباره ايران را تکذيب کرد

فارس: وزير امور خارجه بحرين اظهارات منتشر شده از وي در يکي از روزنامه‌هاي بحريني را تکذيب کرد و تاکيد کرد که از ايران براي حضور در نشست پاريس دعوت نکرده است.

«شيخ خالد بن احمد الخليفه» وزير امور خارجه بحرين اظهارات منتشر شده از وي در يکي از روزنامه‌هاي بحريني را تکذيب کرد و تاکيد کرد که از ايران براي حضور در نشست پاريس دعوت نکرده است.

خالد بن احمد الخليفه در صفحه توئيتر خود تاکيد کرد که از ايران براي مشارکت در نشست پاريس دعوت نکرده و خبر منتشر شده در اين باره عاري از صحت است و روزنامه منتشر کننده مسئول آن است.

وزير خارجه بحرين که براي چندمين بار است سخنان خود درباره ايران را در رسانه‌ها تکذيب مي‌کند،‌ مدعي شد که نشست پاريس براي نجات مردم عراق و سوريه است و کساني که در قتل عام اين مردم دست دارند جايي در اين نشست ندارند.

وي درحالي ايران را متهم به دست داشتند در خونريزي‌هاي عراق مي‌کند که وزير اطلاع رساني بحرين پس از اشغال موصل توسط داعش با ابراز خوشحالي از اين مسئله آنرا پيروزي مردم عراق ناميده بود و از داعش به دليل شکست دادن ارتش عراق تقدير کرده بود.

شيخ خالد اظهار داشت که ايران کشوري مهم در منطقه است و شرکت در اجلاس روز دوشنبه پاريس در نبرد عليه داعش سودمند است.

شيخ خالد در حاشيه نشستي به ميزباني «عمر موسي»، دبير کل سابق اتحاديه عرب اظهار داشت:« اشتياق ايران در کمک جهت مقابله با داعش مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت و ما مي‌خواهيم با کشورهاي ديگر به نقشه راه در اين مسئله دست يابيم.»