کد خبر: ۵۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۱

سینماها با بلیت نیم‌بهاء چقدر فروختند؟

فیلم‌هایی که آخرین هفته اکران‌شان را سپری می‌کنند، روز گذشته 21 شهریور ماه در روز ملی سینما که بلیت‌ها نیم بها عرضه شد، هر کدام حدود 20 میلیون تومان فروش داشته‌اند.
 
به گزارش ایسنا، محمدرضا صابری مدیر شرکت "نور تابان" که پخش فیلم «امروز» را برعهده دارد، استقبال از این فیلم را در روز گذشته بسیار خوب عنوان کرد و گفت: در تهران 21 میلیون تومان فروش داشتیم که پنج میلیون آن مربوط به سینما استقلال می‌شود.
 
وی مجموعه فروش این فیلم را در تهران 921 میلیون تومان و در شهرستان‌ها حدود 280 میلیون تومان اعلام کرد.
 
امیر قطبی درباره فروش دو فیلم «کلاشینکف» و «رد کارپت» به ایسنا گفت: «کلاشینکف» روز گذشته 20 میلیون فروش داشته که مجموع فروش‌اش در تهران به یک میلیارد و 190 میلیون تومان رسید و در شهرستان‌ها نیز فروش فیلم به 710 میلیون تومان رسیده است.
 
وی افزود: فیلم «رد کارپت» نیز که اکرانش در 10 سینما ادامه دارد، روز گذشته 6 میلیون تومان فروخت که مجموع فروش‌اش در تهران به یک میلیارد و 890 میلیون تومان و در شهرستان‌ها به یک میلیارد و 275 میلیون تومان رسید.
 
غلامرضا فرجی مسئول پخش حوزه هنری هم فروش روز گذشته «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را 19 میلیون و 300 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مجموع فروش فیلم در تهران 726 میلیون و 300 هزار تومان شده است ودر شهرستان‌ها 285 میلیون تومان، که فروش کلی فیلم به یک میلیارد و 12 میلیون تومان رسیده است.
 
علی سرتیپی یکی از تهیه‌کنندگان «شهر موش‌ها 2» آماری از فروش روز گذشته این فیلم ارائه نکرد و آن را به روزهای آینده موکول کرد.